Administratör på deltid

Arbetsbeskrivning

Staff Up är en av Nordens största franchisebaserade rekryterings- och bemanningsföretag med ett 40-tal lokalkontor. Våra kunder finns i alla branscher inom både privat och offentlig sektor och vår framgång bygger på ett koncept med lokalt ledda och ägda kontor i ett starkt nätverk. Vårt mål är att vara den bästa arbetsgivaren för våra konsulter och den bästa partnern för våra kunder när det gäller bemanning och rekrytering. Till ett mindre företag i söderort inom byggentreprenadsektorn söker vi nu för uthyrning en administratör för en 40% deltidstjänst förlagd till torsdagar och fredagar. Vi söker en person som endast vill arbeta deltid och ser denna tjänst på lång sikt. Rollen innebär mycket kontakt med såväl leverantörer som kunder och det är därför väsentligt att du är serviceminded, gillar att prata i telefon och att skapa goda relationer. Som medarbetare i det lilla företaget läggs stor vikt vid flexibilitet och pålitlighet. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt liksom du är självgående. Kravprofil - Gymnasial utbildning - Erfarenhet av administrativt arbete - Allmänt god datorvana - Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska - Erfarenhet av att arbeta i Hogias affärssystem är en fördel

Sammanfattning

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010