OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget Som administratör kommer du att ingå i en i en grupp om 5 medarbetare som tar hand om telefon-, faktura- och ordermottagning på ett av Sveriges största avfallshanteringsföretag. Kontoret ligger i Högdalen. I dina arbetsuppgifter ingår även att informera kunder om företagets avfallskoncept som tex avfallsutrustningar, transportlogistik, återvinningsprodukter, avfallsbehandlingar och priser. Du kommer även att arbeta med registrering och uppfäljning av ordrar, framtagning av statistik, uppdatering av kundregister och prislistor. Tjänsten är på heltid och tillsvidare med start omgående. Kunskaper för uppdraget Vi söker dig som har ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå gärna med några års erfarenhet inom administration. Om du tidigare har arbetat med kundservice är detta mycket meriterande. Då arbetet sker genomgående i olika datasystem är det ett krav att du har kunskaper i Officepaketet och även av ekonomistyrningssystem som tex order-, fakturerings-, ekonomi- och statistiksystem. Du har en positiv inställning och ser lösningar istället för problem. Du är serviceminded och sätter kunden i första hand. Din sociala förmåga är viktig då du kommunicerar med kunder dagligen, att du kan hålla flera bollar i luften och kan fatta egna beslut är något som tjänsten kräver.