OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bemannia är ett komplett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen. Ledningen för Bemannia har över 20 års erfarenhet och har mycket väl utbildade och kompetenta medarbetare. Bemannia rekryterar och hyr ut personal inom affärsområdena Kontor, Ekonomi, IT, Lager & Industri samt Vård och omsorg. Bemannia har nyligen fått förtroendet att förse Stockholm Stad, kommunala bolag och förvaltningar i Stockholm samt många stora kranskommuner med kompetent personal. Bemannia finns i trivsamma lokaler i centrala Stockholm. Vi behöver nu administratör på upphandlingsavdelningen åt vår kund i Stockholm. Du kommer att arbeta med Indexreglering i ramavtal, handlägga beställningar och avtal, anbud, arkiv och kontorsadministrativa uppgifter som posthantering, uppdatera listor i olika system som t ex Agresso, och föra journaler etc. Du kommer även att ha ansvar för vissa mindre ekonomiuppgifter, som leverantörsreskontra. Det är av största vikt att du har erfarenhet av upphandlingar, det är ibland mycket korta deadlines, och god förståelse för entrepenadindex. Det är en liten avdelning så det läggs stor vikt på personlighet. Som person ska du vara social, hjälpsam, kommunikativ och orädd. Du ska minst 2 års erfarenhet av liknande tjänst. Uppdraget är en löpande uthyrning, med start omgående. Vi tar in för löpande intervjuer under hela ansökningsperioden. Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!