Administratör - Quatra

Administratör - Quatra

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Som administratör hos Quatra kommer du att bli en viktig pusselbit i vårt arbete med att expandera verksamheten. Vi erbjuder dig en varierande roll där du får vara spindeln i nätet där du blir en viktig spelare genom Quatras administrativa flöden. Du kommer att supportera våra chefer, genom att skapa förutsättningar för dem att utföra sina jobb på bästa sätt. Du arbetar proaktivt och ser möjligheter i förändringar för att skapa förbättringar i de befintliga processerna.

Då tjänsten är ny kommer du att ha stor möjlighet att påverka tjänsten. Det kan tillkomma fler ansvarsområden och du kommer på sikt att vara involveras i Quatras expansion i Skanidavien.

Placeringen för tjänsten är bolagets svenska huvudkontor ligger i Åby utanför Norrköping. Du kommer att ha regelbunden kontakt med kollegorna som sitter på huvudkontoret i Belgien. Quatra kommer att erbjuda utbildningar på kontoret i Belgien för att säkerställa kompetensutveckling och skapa motiverade medarbetare.

Om dig

För att lyckas i rollen som administratör ser vi att du är kommunikativ. Du förmedlar information på ett tydligt sätt, är lyhörd samt anpassar kommunikationen baserat på mottagaren. Du är prestigelös och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter där du har ett lösningsorienterat synsätt.

Vi ser att du tidigare har jobbat med administrativa arbetsuppgifter och känner dig trygg i att skapa struktur i din vardag. Du har en god datavana och lätt för att sätta dig in i nya system. Enklare ekonomiuppgifter förekommer i tjänsten och vi ser därför gärna att du har ett intresse för ekonomi. Då Quatra är ett internationellt företag har du goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift. Kunskaper i franska är meriterande

Om oss

Quatra är ett marknadsledande familjeföretag i Europa som arbetar med att hämta och återvinna matolja såsom frityrolja från våra kunder som ofta är gatukök, restauranger, industriföretag med mera. Quatra har över 500 anställda i 8 länder. I Sverige är vi en stor aktör och expanderar kraftigt. I dagsläget är vi cirka 30 anställda runtom i Sverige och huvudkontoret ligger i Åby utanför Norrköping.

När vi återvinner oljan och omvandlar allt fett, blir det till förnybar energi. På så sätt bidrar vi i hög grad till EU:s gröna giv, som vill göra Europa CO2-neutralt till år 2050. Hämtningen av olja och fett utförs självklart så klimatneutralt som möjligt.

Om processen

I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Janne Persson på 070 272 40 71 eller Anna Beckius på 073 529 33 23. Sök gärna redan idag men senast den 11 september.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Björn Selin
054 21 15 00
Fredrik Månsson
070-605 55 22
Tommy Bang
0703-958107
Bengt Libäck
070 594 72 77
Louise Svanqvist
0706-17 76 64
Lennart Thorstensson
054-21 38 34
Platschef Bengt Libäck
054-219110 070-5947277
Göran Lejerwik
0706-17 44 49
Tommy Bang
0703-95 81 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Testhuset
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 augusti 2022
  • Ansök senast: 11 september 2022

Besöksadress

KARLBERGSGATAN 4
KARLSTAD

Postadress

KARLBERGSGATAN 4
KARLSTAD, 65224

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024