Administratör/ receptionist.

Arbetsbeskrivning

Temp Team ger företag personlig service vid rekrytering till fasta tjänster samt vid behov av tillfällig personal för längre eller kortare uppdrag. Till vår uthyrningsverksamhet söker vi en administratör/ receptionist. Du kommer att vara uthyrd till vår kund i Sisjön.Du kommer att arbeta i receptionen och vara företagets ansikte utåt.Dina arbetsuppgifter består till stor del av sköta växeln, ta emot kunder och hantera reklamationer.Vidare ingår arbete med statistik, prisregister/priskalkyler i excel och att ordna med luncher och andra arrangemang för kunder.Andra förekommande uppgifter är posthantering, arbete med fakturor och inbetalningar, uppdatering av adressregister samt arbete med orderregistrering och orderinläsning.Du är också ansvarig för att beställa kontorsmaterial, boka hotellrum och resor samt hålla ordning runt pentry, konferensrum etc.För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas inom företaget.Uppdraget är på heltid med start under januari månad. Vi söker dig som har bred administrativ bakgrund.Du har några års tidigare arbetserfarenhet från det administrativa området, kontor och/eller reception.Du har gymnasieutbildning och gärna kunskap inom ekonomi.Dina kunskaper i engelska är goda och du är väl bekant med Officepaketet. Som person trivs du i rollen som spindel i nätet och tycker om att ha kundkontakt.Du är prestigelös och uppmärksam samt har behaglig telefonröst.Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TEMP-TEAM Gbg
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 21 december 2007
  • Ansök senast: 6 januari 2008

Liknande jobb

Kontorist

24 augusti 2010

Kontorsarbete mm

12 maj 2010

Norsktalande intervjuare

20 augusti 2010

GfK söker supervisor

20 augusti 2010