Administratör Reklamationer

Arbetsbeskrivning

Befattning:
Administratör - reklamationshantering och kundsupport


Övergripande beskrivning av tjänsten:
Administratören hanterar kundreklamationer och svarar på övriga frågor genom daglig kontakt med återförsäljare och kunder per telefon och email. Administratören anmäler och följer även upp transport-skador genom daglig kontakt med transportbolag och Strings underleverantörer. Inköp av dagligvaror till kontoret och uppföljning av reklamationsstatistik görs också kontinuerligt.

Arbetsuppgifter
.Reklamationsmottagare från Strings återförsäljare över hela världen.
.Registrera reklamationer i NAV.
.Löpande kontakt med underleverantörer avseende reklamationer.
.Daglig kontakt med transportbolag avseende transportskador och spårning av gods.
.Kontakt med Strings återförsäljare avseende reklamationer och transportförseningar.
.Ansvar för telefonsamtal gällande reklamationer och övriga frågor.
.Inköp av dagligvaror för Strings kontor.
.Statistikuppföljning av kundreklamationer
.Kontakt med Strings återförsäljare avseende enklare slag av fakturafrågor.

Ansvar och befogenheter
.Administratören ansvarar för att tilldelade arbetsuppgifter utförs strukturerat och nog-grant.

Kunskaper som krävs för tjänsten
.Datorkunskap - Microsoft Office
.Outlook

Övrigt
.Samarbeta med övriga i team inhouse sales samt i samarbetet med övriga Team.
Utbildningskrav (Utbildning som krävs för rollen)
.Gymnasieutbildning

Erfarenhetskrav
.Tidigare erfarenheter av reklamationshantering och kundkontakt är ett krav.
Språkkunskaper i tal och skrift
.Svenska (krav)
.Engelska (krav)

Personliga egenskaper nödvändiga för tjänsten
.Serviceinriktad
.Stresstålig
.Samarbetsvillig
.Hålla många bollar i luften

Välkommen med din ansökan med CV och Personligt brev till:
tina.hasselstrom@arbetsformedlingen.se

Sammanfattning

Postadress

None
None

Liknande jobb


19 april 2024

Reklamationshantering

11 april 2024

13 mars 2024

5 mars 2024