OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco i Mölndal söker en administratör till vår uthyrningsverksamhet.Du kommer att arbeta som administratör på kundföretagets personalavdelning och fungera som ett stöd rörande administration kring till exempel kontrakt och anställningar.Uppdraget är på heltid, med varaktighet 2-3 månader.Vi söker dig som tycker om att arbeta administrativt och som trivs med rutinartade arbetsuppgifter.Du har gärna något års erfarenhet från administrativt arbete.Din utbildningsbakgrund kan till exempel vara en KY- utbildning inom kontor, personal och löner eller något liknande.Eftersom företaget är internationellt är det önskvärt med goda kunskaper i engelska, såväl i tal som i skrift.Självklart är du en van användare av Officepaketet. Som person är du van att arbeta självständigt, du är ansvarstagande och noggrann.Du klarar av att arbeta i ett högt tempo och kan ta egna initiativ.Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.