OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till Söderberg & Partners och Max Matthiessen (via Insclear Holding AB). Vår affärsidé är att erbjuda svenska företag effektiva verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar. Vi erbjuder i huvudsak två tjänster; premiecentralen för upphandlad affär samt vår samfaktureringstjänst som möjliggör bättre kontroll och minskad administration kring kundföretagets pension- och försäkringshantering.
Vi söker dig med personligt engagemang och ett sinne för ordning och reda. Du behöver vara noggrann, ansvarstagande och flexibel. Vi är ett starkt team som arbetar både självständigt och gemensamt, varför vi lägger stor vikt vid hög samarbetsförmåga. Det är bra om du har tidigare erfarenhet av tjänstepensionsmarknaden, administration och/eller ekonomi. Du får gärna vara student då det finns stora möjligheter till extrajobb under resterande del av året.
Du är med i det löpande arbetet med framförallt fakturahantering, till viss del bokföringsarbete och annan administration.