Administratör sökes till centrala Stockholm

Administratör sökes till centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du ute efter ett nytt uppdrag inom administration och kan arbeta med stor noggrannhet? Då kan vi ha ett perfekt uppdrag till dig!

Om uppdraget

Vi söker en administratör/korrekturläsare till en stor kund i Stockholm för ett heltidsuppdrag. Uppdraget förväntas starta i början av februari och pågår fram till och med slutet av maj! Arbetet utgår från kundens lokaler där du tillhör gruppen för administration och internserivce.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som administratör/korrekturläsare kommer du löpande att jobba med ärendehantering samt planera och organisera tidsramar. Utöver detta kommer du även att:

- Korrekturläsning av avtalstexter.

- Administrativt stöd till handläggare

- Framtagning av avtalstryck

Dina kvalifikationer

- Erfarenhet av administrativa roller

- Erfarenhet av korrekturläsning på avancerad nivå

- Behärska svenska språket i tal och skrift

- God kännedom

- Noggrann och kvalitetsmedveten.

Vi ser att du som person är trivs med struktur och noggrannhet då uppgifterna du hanterar kräver detta. Kunden lägger stor vikt personlig lämplighet, så trivs då i en flexibel arbetsmiljö där du självständigt kan bedriva arbetsuppgifter är detta perfekt för dig,

Meriterande

- Erfarenhet av arbete med politiska organ

- Erfarenhet av Public 360

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 15 december 2023.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg och annelie.hammarborg@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 169 30 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 december 2023
  • Ansök senast: 15 december 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


3 maj 2024

Administratör

Administratör

3 maj 2024