Administratör sökes till energibolag i Eskilstuna!

Administratör sökes till energibolag i Eskilstuna!

Arbetsbeskrivning

Den här tjänsten är perfekt för dig som letar efter en möjlighet att få arbeta i en bred roll! Att dessutom få göra det på en arbetsplats där man arbetar för en bättre miljö bidrar till känslan av meningsfullhet och att arbetet man gör faktiskt påverkar vår värld positivt. Vi råder dig att läsa vidare för att se om detta är ditt nästa steg i karriären!
Om tjänsten
Perido letar efter en administratör till vår kund, ett heltäckande energibolag i Eskilstuna med många affärsområden kopplat till energi & miljö. Tjänsten är placerad i Eskilstuna, men visst resande förekommer till kontoret i Strängnäs.
Dina arbetsuppgifter
I den här tjänsten kommer du att arbeta som administratör inom affärsområdet ”Återvinning”. Du har en bred roll och utgör ett ovärderligt administrativt stöd i arbetet med att tillgodose kundernas behov. Följande områden med tillhörande arbetsuppgifter kommer tjänsten att kretsa kring:
Orderhantering i kundhanteringssystem
Ärende- och avvikelsehantering
Kundmottagning
Hantera vågsystem

Dina egenskaper
Du utför arbetsuppgifterna med god struktur och noggrannhet, vilket är A och O för att lyckas i denna administrativa roll. Du är mån om att ge den bästa servicen till såväl interna som externa parter och är alltid en god ambassadör för företaget. Vidare tar du stort ansvar för att det du levererar håller hög kvalitet. Att självständigt kunna driva på dina arbetsuppgifter är viktigt men minst lika viktigt är det att du kan samarbeta med de andra kollegorna.
Här väntar en tjänst där du kommer att få massor med utveckling och nya arbetsuppgifter.
Är detta något för dig? Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Kvalifikationer:
Gymnasial utbildning, gärna med teoretisk inriktning, t.ex. ekonomi
Minst ett års arbetserfarenhet inom administrativa arbetsuppgifter
Grundläggande ekonomikunskaper
God datorvana, speciellt i Officepaketet
B-körkort
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift

Meriterande:
Arbete i systemen Lime, BFUS och FetchPlanner.

Omfattning och tillträde
Konsultuppdrag genom Perido i 12 månader. Start i mitten av oktober.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Amanda Delven som kan nås på mejl amanda.delven@perido.se Om du har frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33389 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 september 2022
  • Ansök senast: 2 oktober 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


16 maj 2024