Administratör sökes till förvaltningsmyndighet

Administratör sökes till förvaltningsmyndighet

Arbetsbeskrivning

Är du en administratör med väl dokumenterad erfarenhet av arbetet med att diarieföra ärenden? Varsågod och sök denna tjänsten nu!

Om uppdraget

Kunden är en förvaltningsmyndighet som söker en administratör till deras registratur och arkiv. Uppdraget startar 2021-07-26 och pågår till 2021-12-31 medchans till förlängning, omfattning 100%.

Arbetet kan både utföras på plats eller på distans.

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer du i huvudsak arbeta med registrering av ärenden/uppgifter i diariesystemet Platina och i stöd- och bidragssystemet Bofinc, samt expediering av stöd och bidragsärenden. Utöver detta ingår arbete med insortering i och kvalitetssäkring av arkivet. Uppdraget innebär arbete mot flera enheter, men den organisatoriska tillhörigheten är enheten för Service och informationshantering.

Dina kvalifikationer

- Gymnasium eller likvärdig utbildning
- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
- Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
- Väl dokumenterad erfarenhet av att ha arbetat med att diarieföra ärenden, lägga in uppgifter i digitala system, göra utskick, expediera stöd - och bidragsärenden, samt ordna och förteckna/kvalitetssäkra arkiv under de senaste tre åren
- Erfarenhet från liknande uppdrag
- God förmåga att självständigt prioritera samt ta initiativ till utveckling av aktiviteter
- Hög servicenivå och ansvarstagande för uppdragets genomförande enligt överenskommelse med kunden
- Hög integritet vid utförande av arbetsuppgifter för kunden.
- Mycket god förmåga att uttrycka sig på svenska i både tal och skrift
- Mycket god samarbetsförmåga
- Två (2) referensuppdrag från de senaste fem (5) åren som motsvarar det efterfrågade uppdraget


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Kajsa Hessel kajsa.hessel@bemannia.se 070 939 75 00

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 juni 2021
  • Ansök senast: 24 juni 2021

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010