Administratör sökes till kund i  Kalmar

Administratör sökes till kund i Kalmar

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi en administratör till vår kund i Kalmar. Skulle du beskriva sig själv som strukturerad och noggrann samt har erfarenhet från administrativa arbetsuppgifter? Då kan vi på randstad ha ett uppdrag för just dig. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
Som administratör hos vår kund kommer dina arbetsuppgifter innebära posthantering, inskanning av olika dokument samt registrering av inkomna ansökningar av betalningsföreläggande. Vi söker dig som är lättlärd, ambitiös och flexibel och arbetar med en hög kvalitet. 



Arbetstider
Heltid med start 1 juni 2020 till och med 28 augusti 2020. Arbetstiderna är måndag – fredag 07:00 – 16:30. 



Kvalifikationer
Vi söker dig som är noggrann, systematisk och arbetar administrativt med hög kvalitet. I ditt arbete är det viktigt att du är mycket noggrann och har en förmåga att ta initiativ och ansvar i ditt dagliga administrativa arbete. 


Krav
 - en avslutad gymnasial utbildning 
 - goda kunskaper i det svenska språket, tal och skrift 
 - goda datorvana och erfarenhet av Office-paketet
 - arbetslivserfarenhet från administrativt arbete
 
 Meriterande
 - pågående akademisk utbildning  



För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
2020-06-07, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Melinda Nilsson, konsultchef. Melinda.nilsson@randstad.se



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 maj 2020
  • Ansök senast: 7 juni 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Administratör

Administratör

3 maj 2024

Skoladministratör till Skolstödsenheten, Stockholm

Skoladministratör till Skolstödsenheten, Stockholm

14 maj 2024