Administratör sökes till myndighet i Stockholm

Administratör sökes till myndighet i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Nu söker vi en noggrann administratör för ett konsultuppdrag hos en av våra statliga myndigheter i Stockholm. Myndighetens kontor behöver en extra resurs till deras verksamhetsservice. Verksamhetsservice arbetar med att bl.a. bemanna reception, hantera ut- och inkommande post och paket och se till att drift och underhåll av lokalerna sköts och optimeras på bästa sätt.

Omfattning: Heltid 100%
Start: tillsättning snarast möjligt
Längd: 5 månader med möjlighet till förlängning

Du blir anställd av Dreamwork men kommer att arbeta ute hos myndigheten i Stockholm. Tjänsten utförs till 100% på plats i myndighetens lokaler.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I tjänsten ingår främst att utföra följande:
• Vara en trevlig och professionell representant för Tullverket och Verksamhetsservice i bemötande med kunder och besökare.
• Ha hand om ut- och inskrivningar i besökssystemet, sekretessblanketter osv
• Ha ansvar för receptionstelefonen
• Löpande koll på Serviceportalen (ärendehanteringssystemet) samt mejlkorgen från leverantörer
• Ansvara för eventuella akuta informationsutskick till huset
• Ansvara för hantering av post och REK
• Ansvara för kontroll och rondering av semiexterna konferensavdelningen
• Inlevererar varor till Tullshoppen
• Hantering av tillfälliga tjänstekort
• Hantera bokning och utlämning av bilar
• Sköta skrivare, toner och papper
• Torka whiteboardtavlor vid behov, fylla på pennor etc.
• Dialog med lokalvårdspersonal

Vem är du?
För att vara aktuell för rollen behöver du som söker ha en gymnasial utbildning eller en likvärdig utbildning och ha minst ett års arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
Nödvändiga erfarenheter och kvalifikationer därutöver är:
• Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl som i tal som skift

För att trivas och ge god service i rollen behöver du:
• Ha ett gott bemötande och vara serviceinriktad
• Trivas med att jobba flexibelt och prestigelöst i team
• Vara ansvarstagande, noggrann och professionell

Du finner din drivkraft och arbetsglädje i att ge en god och professionell service. Det är viktigt att du klarar av att hantera pressade situationer men också kunna ta initiativ och driva förbättringsarbete vid lugnare perioder.

Detta uppdrag ställer höga krav på medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetenhet. Innan en anställning kan träda i kraft kommer du därför att genomgå en säkerhetsprövning.

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV. Urvalsprocessen sker löpande.

Om verksamheten
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 september 2023
  • Ansök senast: 19 september 2023

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


3 maj 2024

Administratör

Administratör

3 maj 2024