Administratör sökes till uppdrag i Norrköping!

Administratör sökes till uppdrag i Norrköping!

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av administrativt arbete och söker en ny utmaning? Är du kommunikativ, flexibel och tycker om att ha många bollar i luften? Läs vidare!

Just nu söker vi för kunds räkning en administratör till ett spännande uppdrag. Tjänsten är ett sex månader långt konsultuppdrag med start omgående. Urval och intervjuer sker löpande, varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Rollen som administratör är bred och innefattar en variation av spännande arbetsuppgifter! Du kommer bland annat att stödja dina kollegor inom beställnings- och uppföljningsenheten med diarieföring, utlämning av sekretesshandlingar samt anteckning vid externa och interna möten. Du kommer även ansvara för inbjudningar till möten, hantera anmälningar samt fånga upp eventuella förändringar som behöver göras på intranätet och den externa hemsidan.

Vem är du?
Vi söker dig som har goda kunskaper i Microsoft Excel och diarieföring. Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Det är också önskvärt med erfarenhet av kommunal verksamhet, arbete med SoL och LSS samt administrativa uppgifter kopplade till inköp och avtal.

För att trivas i rollen är du van vid att knyta kontakter och har en god social kompetens. Du är flexibel och har förmåga att växla mellan olika arbetsmoment samt arbeta inom olika system. På grund av att rollen innefattar mycket kommunikation med olika aktörer har du goda språkkunskaper i det svenska språket, såväl i tal som skrift.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lukas Börefelt
013-368655
Lukas Börefelt
013368655
Rebecka Swahn

Lisa Eklund
036-173262
Lukas Börefelt
0720741972
Annelie Westerberg
0720742020
Annelie Westerberg
0720742020 Jobb
Rebecka Swahn
013-368656
Sofia Sjöhagra
0720742017
Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Linköping AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 juni 2022
  • Ansök senast: 10 juli 2022

Besöksadress

Kungsgatan 41, Linköping
None

Postadress

Kungsgatan 41
Linköping, 58218

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

24 april 2024