Administratör sommarvikariat heltid.

Administratör sommarvikariat heltid.

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Vi söker nu en engagerad och ansvarsfull individ för ett sommarvikariat som Administratör till Ragn Sells i Linköping. I denna roll kommer du att vara en nyckelperson inom vår organisation och dagligen interagera med kunder, kollegor och samarbetspartners.

Dina arbetsuppgifter

Som administratör kommer du att ha en central roll i att följa upp och kvittera utförda uppdrag enligt specificerat underlag. Administrera avvikelser i inkommande leveranser och återrapportera till kund vid avvikelse enligt kundavtal. Din roll innebär även att arkivera och ladda upp relevanta dokument i kundportalen samt hantera vågadministration och ta emot order vid behov. Vidare kommer du att ge stöd och back-up till vår kundservice när det behövs. Utöver detta förväntas du utföra andra förekommande kontors- och administrationsuppgifter.

Önskade personliga egenskaper

Vi värdesätter särskilt följande egenskaper hos våra kandidater:

• Kommunikativ: God kommunikationsförmåga för effektiv interaktion med olika intressenter.

• Strukturerad: Förmåga att hålla ordning och struktur i administrativa processer.

• Initiativtagande: Driv och initiativ för att självständigt hantera arbetsuppgifter.

• Samarbetsvillig: Förmåga att samarbeta och skapa goda relationer i teamet.

Det är en fördel om du har erfarenhet av administrativa och/eller serviceinriktade arbetsuppgifter inom tjänsteproduktion eller logistik.

Du bör ha lägst 3-årig gymnasieutbildning; gärna med ekonomisk eller teknisk inriktning. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet från avfalls- eller transportbranschen. Det är ett krav att du är van att arbeta i olika datasystem och har goda IT-kunskaper på användarnivå.

Om anställningen

Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag med start löpande. Uppdragets längd är mitten på Maj till mitten på Aug 2024. Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss på Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om Adecco

Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus. Vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringslösningar som interimslösningar.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Marcus Björk, via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 eller marcus.bjork@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se.

Välkommen med din ansökan och bli en del av vårt dedikerade team på Adecco!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 februari 2024
  • Ansök senast: 29 mars 2024

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Exekutiv assistent

Exekutiv assistent

26 april 2024

26 april 2024