Administratör / Support inom kundreskontra till Telia / Start 4 oktober

Administratör / Support inom kundreskontra till Telia / Start 4 oktober

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia de första 6 månaderna med mycket goda möjligheter till förlängning eller anställning hos Telia om båda parter är nöjda

Om företaget:

Telia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i Sundsvall, där du blir en del av ett team med god gemenskap.

Arbetsuppgifter:

Som medarbetare inom kundreskontra ansvarar du för att administrera och supportera inom området kundreskontra. Frågorna varierar i omfattning och komplexitet och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Du ansvarar också för att ta emot inkommande samtal på Telia Finans som är en tjänst för delbetalning av hårdvara. Här gäller banksekretess och är totalt avskilt från Telias ordinarie kundtjänst. Utöver administration är kundsupport, och merförsäljning en del av kundservicen, där du ser över kundens tjänsteutbud och kommer med lösningar. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Du tillhör en grupp med kollegor i samma roll som du och tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar för att säkerställa nöjda kunder.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Känsla för administration och god service
• Erfarenhet inom administration eller kundservice är meriterande
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska

I rollen som kundservicemedarbetare på Telia är du serviceinriktad och drivs av att hjälpa kunder där du levererar lösningar. Du har förmåga att sätta kunden i fokus, vara uppmärksam och är tillmötesgående i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar egna initiativ och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo samt uppsatta mål.

Övrig information:

Start: 4 oktober
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundtjänst, kundservice, kundsupport, support, servicedesk, service, teknisk support, teknik, heltid, helpdesk, faktura, kundreskontra, finans

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 10 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 september 2021
  • Ansök senast: 17 september 2021

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023