Administratör till AB Blinkfyrar!

Administratör till AB Blinkfyrar!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu dig med några års erfarenhet inom administration för ett konsultuppdrag hos AB Blinkfyrar! Som administratör kommer du främst att stötta en projektledare och en driftledare på plats med systemadministration. Uppdraget är baserat på kundens kontor i Tumba och är på heltid. Det sträcker sig över 6 månader med möjlighet till förlängning och start är omgående.

Låter det som någonting för dig? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande.


Om tjänsten
Som administratör på AB Blinkfyrar blir du en del av deras projekt- och servicegrupp, som fokuserar på att hantera hela eller delar av totalentreprenader inom infrastruktur. Projektgruppens arbete inkluderar säkerhetsprodukter/fordonshinder, parkering, infartsskyltar, LED-displayer och drift- och underhållsavtal för trafiksignaler.


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Bakgrunden till behovet av en administratör är ett stort antal projekt som gör att både projektledaren och driftledaren på plats behöver administrativt stöd. Som administratör kommer du både att stötta projektledaren på plats med systemadministration i form av återrapportering till kunder och fungera som stöd och backup för driftledaren, exempel på arbetsuppgifter:

• Rapportering av data i system
• Fakturering
• Hantera felanmälan
• Även andra administrativa arbetsuppgifter kan komma att förekomma


Vem är du?
Vi ser att du som söker har/är:

• Erfarenhet av liknande roll
• God systemvana
• Erfarenhet av att hantera fakturor
• Goda kunskaper i svenska och engelska

Vidare ser vi att du är noggrann och strukturerad, samt har ett flexibelt arbetssätt då arbetstiden fördelas mellan olika arbetsuppgifter. Du har även god samarbetsförmåga. Vi tror också att du kommer att trivas extra bra i rollen om du har ett teknikintresse.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 maj 2024
  • Ansök senast: 26 maj 2024

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024