Administratör till AFRY i Uppsala!

Arbetsbeskrivning

Har du ett intresse för ekonomi och tidigare erfarenhet av administrativt arbete? Då kan denna roll vara perfekt för dig! AFRY är i en expansiv fas med ett nytt affärssystem och behöver stärka upp det administrativa teamet i Uppsala! De söker därför efter en serviceinriktad och ambitiös person som vill vara en del av ett härligt och inspirerande team. Läs mer nedan om hur din framtida arbetsplats kan se ut och skicka in din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
AFRY hjälper sina kunder att utvecklas inom hållbarhet och digitalisering och består av 19 000 hängivna experter inom områdena infrastruktur, industri och energi. Som arbetar över hela världen för att skapa hållbara lösningar för kommande generationer. På kontoret i Uppsala arbetar ca 250 medarbetare varav två administratörer. AFRY är just nu i processen med att byta affärssystem och arbetsbelastningen är därav stor under perioder på deras administrativa personal som verkar och stöttar verksamheten på lokal nivå. Därför söker AFRY nu en till kollega med start i början av mars! Som administratör hos AFRY hjälper du till att effektivisera verksamheten och fungerar som stöd till chefer och medarbetare. I början av uppdraget kommer du få en utbildning i det nya affärssystemet tillsammans med övriga anställda administratörer.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos AFRY. Du kommer tillhöra ett team där ni samverkar för att ge förstklassig service till chefer och medarbetare. Utveckling är viktigt för AFRY och du och dina kollegor erbjuds därför att gå kurser och utbildningar för att vässa era kompetenser.

Du erbjuds:


* Möjligheten att växa inom företaget och stor chans till utveckling
* Vara del av ett stabilt företag och en trygg arbetsplats


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Som administratör arbetar du bland annat med:


* Registrering av affärsmöjligheter och affärer i AFRYs CRM-system
* Stöd till verksamheten i upprättande av inköpsorders för underkonsulter i det nya affärssystemet
* Stöd i kontering av leverantörsfakturor
* Godkännade och kontrollering av nya projekt i verksamheten


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasial utbildning, gärna inom området ekonomi
- Har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i skrift och tal då arbetet sker på båda språken

Det är meriterande för tjänsten om du har:


* Erfarenhet av ERP-systemet IFS, då AFRY arbetar i systemet


Vi lägger stor vikt i vem du är som person. Därför kommer vi att säkerställa att du lever upp till de beteenden vår kund anser vara mest centrala för rollen. För att trivas och lyckas i rollen ser vi därför att du är:


* Serviceinriktad
* Självgående
* Affärsinriktad


Övrig information:


* Start: I början av mars
* Omfattning: Heltid, med start på sex månader med goda förutsättningar till förlängning eller överrekrytering till AFRY förutsatt att samarbetet uppskattas av alla parter.
* Placering: Uppsala, Kungsängsgatan


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
AFRY har bland annat:


* Kontor i över 40 länder
* Projekt i över 100 länder
* Omsättning som till 75% sker i Norden
* En årsomsättning som uppgår till cirka 20 BSEK (2021)

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2023
  • Ansök senast: 2 mars 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023