Administratör till Autoplan, en del av Swedbank!

Administratör till Autoplan, en del av Swedbank!

Arbetsbeskrivning

Inledning:
Nu har du möjligheten att arbeta i en rolig och administrativ tjänst på en av landets mest attraktiva arbetsgivare och en av Sveriges största banker. Vi söker dig med ett intresse för ekonomi och administration till Autoplan. Som ny i rollen får du givetvis den introduktion du behöver och rollen har goda utvecklingsmöjligheter. Rekryteringen är påbörjad så ansök redan idag för att säkra din plats i urvalet!

Information om tjänsten
Swedbank önskar utöka gruppen Fleet Admin hos Autoplan med fler administratörer, gruppen består idag av 12 personer i blandade åldrar med en jämn könsfördelning. I gruppen är det högt i tak och på sikt finns möjlighet för dig att dela med dig av dina tankar kring förbättringsarbete i projekt och processer.

Du erbjuds
En roll där du får utvecklas och lära av duktiga kollegor
En arbetsplats där personlig utveckling, god gemenskap och glädje står i centrum!
Att sitta på Swedbanks huvudkontor tillsammans med många härliga kollegor som ser fram emot att du kommer på plats
En gedigen introduktion av ditt team

Arbetsuppgifter
I rollen som Administratör är du en viktig resurs och kommer stötta upp i blandade administrativa arbetsuppgifter.

Exempel på arbetsuppgifter:

Ta emot och hantera bilbeställningar från kunder
Lägga upp leasingkontrakt
Utföra ändringar i befintliga kontrakt
Ha kontakt med både interna och externa intressenter via mejl och telefon

Vi söker dig som:
Har en grundförståelse för ekonomi alternativt en utbildning med ekonomi-inriktning
Har kunskap inom Office-paketet
Har tidigare erfarenhet av att arbeta med administration
Har tidigare erfarenhet av att arbeta med service och kundkontakt
Kommunicerar flytande på svenska och engelska i tal och skrift

Vi tror att du är en nyfiken person som inte har något emot fler bollar i luften samtidigt. För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du som person är serviceinriktad med en förmåga att arbeta självständigt, men är samtidigt en social lagspelare som tar ett ansvar i dina arbetsuppgifter.

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid 
STAD: Stockholm, Sundbyberg
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Fanny.skott@pn.se

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning, du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Swedbank. Förutsatt att samarbetet går bra finns möjlighet till förlängning och att fortsätta arbeta som konsult i teamet.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Swedbanks önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till: Fanny.skott@pn.se. För detta uppdrag krävs ett utdrag ur belastningsregistret, vi rekommenderar dig därför att beställa det redan vid ansökan via länken: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Lennartsson

Linnea Lindberg

Tobias Nilsson

Moa Markgren

Linnea Lindberg

Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner

Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson

Sara Gagner

Sammanfattning

Besöksadress

Storgatan 18, Sundsvall
None

Postadress

Storgatan 18
Sundsvall, 85230

Liknande jobb


Administratör till Familjehemsenheten

Administratör till Familjehemsenheten

29 maj 2024

29 maj 2024