Administratör till BELFOR Gävle

Administratör till BELFOR Gävle

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i bred roll som är nära kärnverksamheten och samtidigt så gillar du siffror, system och struktur? Då ska du söka tjänsten som administratör!
BELFOR Sweden AB är en av Sveriges ledande aktörer inom skadeservice och sanering med drygt 300 medarbetare fördelat kontor över hela landet. Vi har en stark specialistkompetens inom våra verksamhetsområden. Vi jobbar med sanering av främst brand- och vattenskador åt fastighetsägare och försäkringsbolag, samt fastighetsservice. BELFOR Sweden AB ingår tillsammans med BELFOR Scandinavia A/S i BELFOR Restoration Company. Tillsammans är vi över 12 500 medarbetare inom den världsomspännande koncernen.
Vi har en positiv utveckling i branschen och upplever en stor efterfrågan på våra tjänster och vi behöver därför förstärka vårt team i Gävle.
Du kommer att arbeta på ett avdelningskontor där merparten av kollegorna arbetar i den dagliga driften. Din roll är att vara ett nära stöd till verksamheten och avdelningen. Du är en person som skapar struktur, ordning och reda. Du kommer att ha en kollega på plats och flera kollegor i motsvarande roll på andra kontor i landet, som du också har ett nära samarbete med. Vi söker dig som har några års erfarenhet likande arbete, tex som ekonomiassistent eller receptionist.
OM TJÄNSTEN
Som administratör på BELFOR har du en viktig och central roll i vår organisation.
Arbetsuppgifterna är mångsidiga och väldigt varierande. Förutom ekonomihantering så tar du emot samtal och ärenden från våra kunder och partners dagligen.
Hantering och kontering av leverantörsfakturor och fakturering av kundfakturor samt daglig tidrapportering och månadsavstämningar
I rollen ingår även allmänna kontorsgöromål samt administrering av körjournaler som några exempel på arbetsuppgifter.
Du har erfarenhet av ekonomisystem, ärendehantering och är en van datoranvändare
Kvalifikationer
Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper
Gymnasieexamen
B-körkort
Goda kunskaper i svenska och engelska både tal och skrift
Erfarenhet och daglig användning av Office-paketet
Leverantörs- och fakturahantering samt viss erfarenhet av bokföring.


Personliga egenskaper
Gillar att arbeta i både team och självständigt
Flexibel, strukturerad, noggrann, resultat och lösningsorienterad
God analytisk förmåga
Serviceminded


VI ERBJUDER
Vi erbjuder dig ett omväxlande, självständigt och stimulerande arbete där du har stora möjligheter att påverka din egen arbetssituation. På BELFOR har vi ett positivt utvecklingsklimat som ger dig goda utvecklingsmöjligheter i en spännande miljö.
Låter detta som något för dig, passa på att söka direkt! Urval och intervjuer sker löpande, dock senast den 2023-02-28.
Välkommen med din ansökan och ditt CV till vår HR chef Roger Andersson, hr@ebegruppen.se, 0702-543755

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BELFOR Sweden AB TRANÅS
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2023
  • Ansök senast: 9 mars 2023

Postadress

Malmgatan 7
TRANÅS, 57338

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024