Administratör till Bixia

Arbetsbeskrivning

Är du en noggrann och strukturerad administratör som trivs med att arbeta i team? Har du dessutom lätt för att ta egna initiativ och tycker om att lära nytt? Då är du varmt välkommen att ansöka till tjänsten som administratör hos Bixia i Linköping!

Om oss
Bixia AB är ett av Sveriges största elhandelsbolag. Vi har byggt upp unik kompetens för att driva effektiv och framgångsrik elhandel. Vi är ett företag som tar ställning, och med de medel vi har försöker vi förändra världen till det bättre. Hos oss får du chansen att jobba i en konkurrensutsatt verksamhet där vi ständigt utmanas. Välkommen att läsa mer om vår verksamhet på www.bixia.se 

Om tjänsten
Nu söker vi dig som vill arbeta som administratör i en dynamisk arbetsmiljö i en högaktuell bransch! Som administratör kommer du ingå i ett sammansvetsat team som tillsammans ansvarar för att driva och utveckla arbetet inom gruppen. Du tillhör avdelningen Utveckling Verksamhet och Affär. Det är en spännande och varierande roll med både återkommande dagliga arbetsuppgifter, men även utmanande och mer komplexa utrednings-, utvecklingsärenden och systemfrågor. 

Exempel på arbetsuppgifter är: Registrering, rättning och ändring av avtal.
Korrigering av fakturaunderlag.
Hantering av mer komplexa utredningsärenden åt våra affärsenheter.
Support och specialistfunktion till affärsstöd.
Om dig
Som person är du duktig på att prioritera och drivs av att hitta och ta tag i förbättringsmöjligheter. Glädje och teamarbete är viktigt för dig och du tar gärna initiativ och har förmåga att fatta snabba beslut när det behövs. Du är trygg i förändringsarbete och gillar att aktivt bidra till att gruppen utvecklas för att möta framtidens utmaningar och målsättningar.

Då det är en administrativ tjänst ser vi gärna att du är noggrann och strukturerad. Du har sinne för detaljer och kan se mönster. Du har förmåga att snabbt sätta dig in i komplexa frågor och se helheten. Det är meriterande om du har erfarenhet av process- och projektarbete, tidigare arbetat inom energibranschen eller om du varit med och digitaliserat kundflöden, men vi ser ej detta som ett krav.

Övrigt
Tillträde: Omgående, eller enligt överenskommelse
Omfattning: Visstidsanställning med omgående start fram till 31 december 2023, på heltid

Rekryteringsarbetet sker fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, så ansök redan idag! Du kommer att vara anställd som konsult hos OnePartnerGroup och vara uthyrd till Tekniska verken. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Rebecka Karlsson på rebecka.karlsson@onepartnergroup.se eller 0730496812.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Stenqvist

Julia Hermansson

Anna Stenqvist
0142-60 20 62
Julia Hermansson
0142-60 20 64
Julia Hermansson
0142-60 20 64
Julia Hermansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Östergötland AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 mars 2023
  • Ansök senast: 19 mars 2023

Besöksadress

Kungsvägen 37, Mjölby
None

Postadress

Kungsvägen 37
Mjölby, 59551

Liknande jobb


Administrativ handläggare

Administrativ handläggare

8 maj 2024

1 maj 2024

Vi söker en administratör

Vi söker en administratör

8 maj 2024