Administratör till Brandskyddsföreningen i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Administratör
Vi söker en administratör till Brandskydddsföreningen i Liljeholmen. Tycker du om att arbeta administrativt och samtidigt motiveras av att leta information? Har du även erfarenhet av administration med en hög kommunikativ förmåga i tal och skrift är du den vi söker. Välkommen med din ansöka!

Om Branskyddsföreningen

Brandskyddsföreningen arbetar för att öka brandsäkerheten i Sverige och minska samhällets skadekostnader. Brandskyddsföreningen är en allmännyttig ideell förening med uppdraget att vara ett ledande kunskapscentrum i brandsäkerhet. Vi bedriver affärsverksamhet inom bland annat utbildning, förlag, restvärderäddning samt brand- och säkerhetscertifiering Tillsammans arbetar vi för att göra människors vardag brandsäker. Läs mer på www.brandskyddsforeningen.se [ http://www.brandskyddsforeningen.se/ ]



Omfattning: Heltid, kontorstid. Start omgående och uppdragslängd är 3 månader med chans till förlängning.

Arbetsbeskrivning
Du kommer att arbeta i ett team och ta eget ansvar för olika administrativa arbetsuppgifter utifrån behov tex:

• Hantera påminnelser enl rutiner och kontakta företag i samband med detta
• Hantera retur av post enl rutiner och säkerställa adresser och mottagare

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Kvalifikationer

• Erfarenhet från administration
• Goda kunskaper att kommunicera i tal och skrift (Svenska och Engelska)
• Baskunskaper i MS-office
• Meriterande med erfarenhet av affärssystem/CRM system

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad ett av världens största företag inom rekrytering och bemanning. Vi hjälper både stora och små organisationer att hitta rätt personal. Det innebär att vi kan erbjuda hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Så oavsett om du söker extrajobb eller fast anställning har du hamnat helt rätt. Vi har goda möjligheter att hitta rätt karriärvägar för just dina önskemål.

Sista ansökningsdag: , 2019-02-08 urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Marica Blomqvist, mejl; marica.blomqvist@randstad.se [ mailto:marica.blomqvist@randstad.se ]

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 25 januari 2019

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


8 april 2022

Supply Chain Coordinator

Supply Chain Coordinator

30 mars 2022