Administratör till Bravida el i Malmö

Arbetsbeskrivning

Bravida fortsätter att växa och som en av Nordens ledande totalentreprenörer inom teknisk installation skapar vi engagemang, gemenskap och resultat. Arbetet som administratör i Bravida innebär omväxlande arbetsdagar tillsammans med trevliga kollegor och möjlighet till god utveckling för dig som vill arbeta i ett av Nordens största installationsföretag inom EL, VS och Ventilation. Är du redo för din nästa utmaning?

Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill vara med och utveckla vår el-avdelning i Malmö! Vår nuvarande administratör går vidare till nya utmaningar och vi söker dig som har förmågan att skapa ordning och reda, som trivs i en samordnande roll och har kunskap om löner och installationsbranschen. 

Arbetet omfattar i stora drag ekonomi- och löneadministration med följande huvudsysslor:


• Fakturering
• Tidsregistrering för vår kollektivpersonal
• Löpande kund- och leverantörsreskontra
• Inköp
• Personaladministration

 

Du är ett stöd i ekonomifrågor till både avdelningschef, filialchef, projektledare och serviceledare och kommer att arbeta med ekonomiuppföljning i projekt och ansvara för bevakning av att kundfakturor betalas i tid. I arbetet ingår också att skriva mötesprotokoll och att sköta allmänna kontorssysslor. Som administratör hos oss kommer du ha stor variation i din vardag och ha mycket kontakt med våra medarbetare samt administratörer på Bravidas övriga kontor inom regionen.

Varför Bravida?
Bravidas regionkontor i Malmö omfattar avdelningar inom el, vs och ventilation och det finns kollegor med liknande arbetsuppgifter. Bravida har flera år i rad blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare. Vi är därmed en av de bäst placerade entreprenörerna i byggbranschen – något vi är mycket stolta över! På Bravida arbetar vi i team och vi uppnår resultat tillsammans. Ett gott arbetsklimat är nyckeln till vår framgång.

Bravida satsar på din kompetensutveckling! Genom Bravidaskolan kan vi erbjuda dig utveckling i form av utbildningar anpassade efter din roll. Självklart erbjuder vi också friskvårdsbidrag till alla våra medarbetare, subventionerad lunch med Rikslunch-kortet, flexibla arbetstider och möjlighet att påverka innehållet i din tjänst och din egen utveckling. Genom ditt eget driv, intresse och kunskap som administratör så tror vi att du kommer att trivas och utvecklas hos oss.

Vem är du?
Vi söker dig som har ekonomisk utbildning och arbetslivserfarenhet av ekonomi-, personal- och löneadministration. Vi ser det som mycket meriterande om du har erfarenhet av teknikinstallationsbranschen.  För att trivas i rollen tror vi att du är van att självständigt planera ditt arbete inom givna tidsramar, du har ordningssinne, är noggrann, strukturerad och prestigelös. Du kommer att arbeta i flera IT-system och hantera administrativa uppgifter, varför god kunskap inom excel och officepaketen är ett krav.  Tidigare erfarenhet av ekonomisystemet Agresso är meriterande. 

Anställningen är tillsvidare och är på heltid.

Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan senast 31 mars. Passar du in på profilen, tveka inte att ansöka redan idag! Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan.

Vill du läsa mer om hur det är att jobba hos oss klicka här eller läs mer och Följ oss på Facebook!


Bravida är en ledande totalleverantör av installations- och servicetjänster i Norden, med cirka 9 000 medarbetare. Bravida levererar såväl specialisttjänster som helhetslösningar inom el, vs och ventilation och erbjuder allt från design och projektering till installation, drift och underhåll. Bravida finns representerade på drygt 140 orter i Sverige, Norge, Danmark och Finland. www.bravida.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravida Sverige Ab
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 13 mars 2017

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024