OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en administratör för ett konsultuppdrag under en begränsad period, med start snarast och fram till 31 augusti 2025. Möjlighet till förlängning kan finnas beroende på omorganisation och vakans.
Om tjänsten
Som administratör kommer du att ge administrativt stöd till en avdelning som arbetar med bygglovshantering. Du ansvarar för registrering av inkomna handlingar, diarieföring, kungörelse och expediering av beslut samt fakturering och statistik. Du kommer även att systemförvalta ett verksamhetssystem och säkerställa att gällande lagar och rutiner följs.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Krav:
-Slutförd gymnasieutbildning inom ekonomi/administration eller teknik, alternativt relevant YH-utbildning
-Erfarenhet av bygglovshantering
-Goda kunskaper i MS Office eller likvärdiga kontorsprogram
-Kunskaper i relevanta verksamhetssystem
-Kännedom om lagar och förordningar inom området
Meriterande:
-Erfarenhet av verksamhetssystemet ByggR
Vem är du?
Vi söker en strukturerad, noggrann och serviceinriktad person med god samarbetsförmåga och förmåga att planera sitt eget arbete. Du är en lösningsorienterad person som trivs med att ta eget ansvar och har en god kommunikativ förmåga både skriftligt och muntligt.
Om verksamheten
100 % sysselsättning
Arbetstid: 08:00–16:30 med flextidsavtal
Möjlighet till distansarbete
Om du har erfarenhet av bygglovshantering och är intresserad av att arbeta som konsult, skicka in din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg
Katerina Avraam
Anna Pernås
Linda Axäng
Anna-Karin Skoog
Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02