Administratör till CBRE i Rosersberg

Administratör till CBRE i Rosersberg

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
CBRE söker en strukturerad och driven administratör till sin organisation. Motiveras du av att arbeta i en stöttande funktion och är både noggrann och flexibel? Sök då tjänsten som administratör till CBRE´s verksamhet i Rosersberg.

Tjänsten innefattar en variation av uppgifter i syfte att stödja organisationen. Exempel på uppgifter är: sammanställa data, utföra beräkningar, rapportera, samla information, kommunicera med leverantörer samt stödja framtagning av rapporter.



Ansvarsområden
Exempel på ansvarsområden:
Skapa och uppdatera mallar för presentationer, korrespondens och standardrapporter
Skapa och uppdatera  journalförings- och arkiveringssystem
Diverse administrativa göromål t ex inför möten; powerpointpresentationer, utskrifter, osv.
Boka och arrangera möten, resor och konferenser
Uppdatera databaser
Vara behjälplig vid skapande av rapporter
Besvara telefonsamtal och tillhandahålla förstklassig service 


Arbetstider
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% hos CBRE där de tillämpar 6 månaders provanställning.
Arbetstid: Måndag – Fredag, 40 h arbetsvecka. Flexibel starttid mellan 07-08 på morgonen.

I denna rekryteringsprocess samarbetar CBRE med Randstad. 

Kvalifikationer


Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
Van att arbeta självständigt och att ta egna initiativ
Mycket goda och kunskaper i Windows och Officeprogrammen
Mycket god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift i både svenska och engelska
Kapacitet att vara snabb och produktiv

Meriterande:
Anläggningen i Rosersberg är en kritisk miljö och arbetet är processtyrt och innefattar noggrann dokumentation. Det är därför meriterande om du har erfarenhet från administrativ tjänst.


Personliga egenskaper:
Självgående
Strukturerad
Ansvarsfull
Driven
Serviceminded/utåtriktad
Initiativtagande
Du ska drivas av att hjälpa andra och ha en positiv inställning



Våra medarbetare förväntas leva och leda efter företagets RISE (Respect Integrity Service Excellence) värderingar.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Erfarenhet
De personliga egenskaperna är viktiga. Det är meriterande om du har erfarenhet från liknande roller.

Ansökan
2020-04-19, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. Tjänsten är en tillsvidareanställning hos CBRE och 6 månaders provanställning tillämpas.


För information: Rekryteringskonsult Adam Bernhoff, adam.bernhoff@randstad.se

Om företaget
CBRE Group, Inc. är världens största största konsultbolag gällande kommersiell fastighetsrådgivning med mer än 90 000 anställda (exklusive filialer). CBRE erbjuder en rad integrerade tjänster som inkluderar rådgivning vid transaktion, värdering, uthyrning, hyresgästrådgivning och projektledning, fastighetsförvaltning, fastighetsutveckling och analys.
 
 Globala arbetsplatslösningar (Global Workplace Solutions, GWS) är en avdelning inom CBRE som stöttar innehavare i alla storlekar genom fastighetsförvaltning, projektledning, rådgivning och transaktionstjänster. 
 
Global Workplace Solutions vill omdefiniera begreppet ”arbetsplats” eftersom vi tror att varje arbetsplats kan bli en konkurrensfördel.
 Vi stöttar innehavare genom hela fastighetens livscykel: från fastighetssökande till planering och förvärv, design och konstruktion, fastighetsunderhåll och fastighetsförvaltning, vidareutveckling och slutligen, avyttring av tillgångar.
 Med experter i 77 länder över hela världen har vi den storlek och expertis som krävs för att leverera fastighetslösningar både lokalt och jorden runt. 
 Vi har en unik förmåga att egenhändigt utföra uppdragskritiska tekniktjänster och underhåll på fler platser världen över än någon annan leverantör. Att själva leverera dessa tjänster är en metod som har visat sig öka kvaliteten, reducera kostnader och minska risker
 Vårt mål är att hjälpa människor och portföljer att prestera på topp. Oavsett hur stort ditt företag är eller var det är beläget så tillhandahåller vi skräddarsydda lösningar anpassade efter geografi, arbetsplatstyp och önskade resultat.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 mars 2020
  • Ansök senast: 19 april 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


29 april 2024

Exekutiv assistent

Exekutiv assistent

26 april 2024