Administratör till Customer Supply Centre på Södra Cell International

Arbetsbeskrivning

För Södras räkning söker vi nu en Administratör som har viljan att ta steget in i en utmanande roll med varierande uppgifter. Tjänsten är på heltid och innebär en anställning i OnePartnerGroups konsultverksamhet, du förväntas starta omgående och uppdraget pågår till september.

Om kundföretaget
På Södra startar allt i skogen. Där lägger vi grunden för en global skogsindustri med över 3 600 medarbetare. Tillsammans upptäcker, utmanar och utvecklar vi dagligen de möjligheter skogen ger. En förnybar råvara och ett hållbart kretslopp hela vägen från frö till slutprodukt. Det är så vi bygger relationer och långsiktig framgång. Läs mer på www.sodra.se.

För Södras räkning söker vi nu en Administratör som har viljan att ta steget in i en utmanande roll med varierande uppgifter. Tjänsten är på heltid och innebär en anställning i OnePartnerGroups konsultverksamhet. Uppdraget förväntas starta i mitten av januari och pågå fram till augusti.


Dina arbetsuppgifter
Du kommer i denna tjänst ha en avlastande roll gentemot specialisterna inom Customer Supply Centre på Södra Cell International. Som administratör kommer du hantera enklare och mer kvalificerade arbetsuppgifter med stor variation. Arbetet kommer bland annat innefatta hantering av inkommande och utgående fakturor, behandling av inkommande förfrågningar samt leveransuppföljning. Avdelningen behandlar även statistik och genomför bokslut samt tillhandahåller diverse uppgifter till sina kunder.

Din profil
Vi söker dig som tidigare arbetat i en administrativ roll och du har med fördel en utbildning inom ekonomi. För att lyckas i denna tjänst vågar du ta dig an nya arbetsuppgifter och bidra med egna initiativ. Du har förmågan att prioritera och kan med enkelhet strukturera dina arbetsuppgifter. Du har en prestigelös inställning och trivs med att vara en del av en supportande funktion. Goda kunskaper i engelska är ett krav för tjänsten då Södra kommunicerar på såväl svenska som engelska inom organisationen. Har du tidigare erfarenhet av Microsoft Dynamics AX ses det som meriterande för tjänsten. I övrigt ser vi att du har en god datorvana.

Goda kunskaper i engelska är ett krav för tjänsten då företaget kommunicerar på såväl svenska som engelska inom organisationen. Vi ser att du har goda kunskaper inom Officepaketet samt i övrigt god datavana.

Sista ansökningsdatum är den 13/4, men skicka gärna din ansökan redan idag då vi i denna process tillämpar löpande urval. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Linn Isberg på nummer 0470-32 38 37.


Om vårt företag
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern. Vare sig du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, funktionslösningar, omställning, utbildning eller HR kan du som kund hos oss räkna med att vi gör allt för att vara snabba och lätta att arbeta med, utan att tumma på vår professionalitet. Vi är helt sonika en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Vi är med våra 1 000 medarbetare hittills verksamma på 25 orter. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, engagemang och erfarenhet strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern. Besök oss gärna på www.onepartnergroup.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Gabriella Leske

Sanna Andersson
0470-323833
Linn Isberg

Cornelia Gustafsson
0470-323834
Linn Isberg
0470-323837
Sanna Andersson

Mats Ekenstam

Linn Isberg

Gabriella Leske
0470-32 38 32
Vanja Winroth
0470-323838

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnepartnerGroup Sydost AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 15 mars 2017

Besöksadress

Storgatan 30, Växjö
None

Postadress

Storgatan 30
Växjö, 35231

Liknande jobb


3 maj 2024

Administratör

Administratör

3 maj 2024