OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jurek Bemanning Sverige AB
Arbetsbeskrivning
Vi söker en person som kan utföra lite olika lättare administrativa uppgifter på ett kontor, så som att arkivera, adressera och ettikera till exempel. Du kommer också att sortera upp material och annat enkelt kontorsgöra. Tjänsten är en deltidstjänst och timmarna ligger olika fördelade under dagen och veckan beroende på behovet.
Vem är du?
Du är en glad, tillmötesgående och organiserad person som tycker om ordning och reda! Eftersom tjänsten är en deltidstjänst så bör du kunna vara flexibel med arbetstider under dagtid.
Du erbjuds
Ett trevligt arbete med lätta och varierande, dock viktiga, uppgifter i en trevlig arbetsmiljö.
Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemannings lösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, HR och marknad/sälj.
Vid frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Sara Johnson Petéh på tel: 0766-354 107 eller på mail: sara.peteh@jurekbemanning.se.
Vi tar inte emot ansökningar via email utan skicka din ansökan via vår hemsida.
Start:
Omgående, vecka 42
Lön:
Enligt ök
Sista ansökningsdag
Fredag 11 oktober, men intervjuer sker löpande så skicka din ansökan så snart som möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
08-525 01 805
Malin Sjöström
0709-721470
Malin Sjöström
08 - 525 01 805
Rakel Jarl
070-972 13 52
Thomas Eklöf
Sara Molin
08-52501818
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Amir Norifard
0709-721595
Sara Molin
0766-331445
Hanna Jakobsson