Administratör till E.ON

Administratör till E.ON

Arbetsbeskrivning

Jobbeskrivning
Vi söker efter dig som är i början av din karriär och som vill skaffa dig nya erfarenheter inom administration. Som administratör på E.ON Sol är det du som godkänner leverantörsfakturor, tar emot ordrar samt registrerar dem, skapar orderunderlag för inkomna offerter samt ansvarar för viss fakturering.

Du kommer att arbeta traditionella kontorstider måndag till fredag.


Personliga egenskaper
För att bli framgångsrik i rollen behöver du ha tidigare erfarenheter av att arbeta dagligen med officepaketet och outlook. Vi tror att du har 1-2 års erfarenhet inom ett administrativt yrke med inslag av ekonomi i dina arbetsuppgifter. Meriterande är om du har erfarenhet av SAP och OMNI. Du har god systemförståelse och sätter dig lätt in i nya system.

Som person är du noggrann i ditt arbetssätt och skapar en god struktur i dina uppgifter. Du har lätt för att förstår siffror och tycker att det är spännande att lösa problem. Du sprider en härlig stämning i gruppen och har lätt för att arbeta både ensam och i grupp. Vidare tar du stort ansvar över ditt utförda arbete och levererar med en kvalitet du kan känna dig stolt över.

Tjänsten tillsätts så fort vi hittar rätt kandidat. Välkommen in med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 februari 2020
  • Ansök senast: 1 mars 2020

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


16 maj 2024