Administratör till familjär verksamhet i Örebro!

Administratör till familjär verksamhet i Örebro!

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet inom administration? Trivs du i en roll där du får arbeta brett och omväxlande? Just nu söker vi en Administratör för ett uppdrag hos ett framgångsrikt byggföretag i Örebro! Inledningsvis kommer tjänsten vara på deltid, tanken är dock att rollen och du kommer utvecklas över tid vilket innebär att arbetstiden kommer ökas på ytterligare. Tjänsten förväntas starta omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Rollen som Administratör är bred och varierande. Du tillhör ett litet och familjärt kontor där ett gott samarbete är A och O. Detta kan innebära att du kommer ansvara för mer än bara administration vilket kräver att du är flexibel och prestigelös som person.
Huvudsakliga arbetsuppgifter är (men inte uteslutande):
• Orderläggning
• Inköp
• Fakturering
• Växel

Vem är du?
För att kvalificera dig till rollen som Administratör söker vi dig med gymnasial utbildning och gärna tidigare erfarenhet av att arbeta med ovan nämnda arbetsuppgifter. Du har god systemvana (inom Excel) och har förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift, i såväl svenska som engelska.
Som person är du van att arbeta självständigt och trivs med att ha många uppgifter igång samtidigt. Du har ett naturligt sinne för ordning och struktur samt har god förmåga att ta egna initiativ, kunna prioritera och fatta beslut. Vidare är det viktigt att du är positiv, har lätt för att samarbeta med andra och besitter ett professionellt förhållningssätt. Du är en person som är serviceinriktad och har lätt för att skapa goda relationer med kunder och kollegor.
Stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 september 2022
  • Ansök senast: 29 september 2022

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Exekutiv assistent

Exekutiv assistent

26 april 2024

26 april 2024