Administratör till Feelgoods Kundcenter

Administratör till Feelgoods Kundcenter

Arbetsbeskrivning

Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet. Vi hjälper företag och organisationer att förbättra produktivitet och sänka kostnader genom att arbeta systematiskt och förebyggande med arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering.

Vi har idag 700 medarbetare som möter kunderna både digitalt och på ca 120 platser i Sverige. Totalt omfattar Feelgoods 8 000 kunder 800 000 medarbetare. Feelgood grundades 1995 och ägs sedan 2021 av den finska vårdkoncernen Terveystalo Healthcare OY.

Läs mer på www.feelgood.se

Vi söker Administratörer till Feelgoods Kundcenter

I arbetsgruppen Kundsupport finns idag 12 medarbetare som arbetar med administration kring Feelgoods kunder.

Gruppen är en del av Feelgoods kundcenter. Vi sitter i fina lokaler på Telefonplan i Stockholm. Tjänsten avser 100% och arbetstiden är förlagd till dagtid vardagar. Gruppen består av administratörer med blandad bakgrund och åldersspridning.

Arbetets innehåll

Din arbetsdag består i att bland annat:

• Bearbeta supportärenden kring innehåll i affärssystemet gällande tjänster, fakturering, offerter mm. Supportärenden kommer från kunder och kollegor i företaget som jobbar mot våra kunder.
• Registrera nya avtal och tjänster in i vårt affärssystem samt samarbeta med kundansvarig och kollegor på kundcenter för att säkerställa att allt finns på plats i våra system för att vår kund ska kunna avropa tjänster.
• Hantera inkomna leverantörsfakturor och registrera i affärssystemet
• Svara på samtal och ärenden gällande fakturafrågor
• Fakturera varje första två arbetsdagarna per månad.

Utifrån arbetsuppgifterna behöver du ha lätt för att sätta dig in i nya system, att ta till dig ny information och då arbetet tidvis håller ett högt tempo behöver du vara stresstålig. Vi försöker alltid hitta sätt att jobba smartare och det tillsammans med att Feelgood växer gör att vi ständigt jobbar med utveckling och förändringsarbete där du är en viktig del.

Vi söker dig som har arbetat minst 2 år med administrativa uppgifter. Vi ser att du är positiv, lösningsorienterad, strukturerad, serviceminded och orädd. Du bör även vara flytande i tal och skrift på både svenska och engelska och ha lätt för att kommunicera och ta kontakt med människor. Minimumkrav på utbildning är gymnasieexamen.

Meriterande erfarenhet är hantering av kund- eller leverantörsfakturor.

Ansökan: Ansökan sker via Feelgoods hemsida, eller via Workbuster. Vi tar inte emot ansökningar via mail.

Vi vill att din ansökan innehåller information om eventuell uppsägningstid, ett personligt brev där du beskriver varför du vill jobba hos oss samt CV.

Vi önskar att du kan börja relativt omgående och vi vill att du som söker kan arbeta heltid.

Har du frågor: Kontakta Konsultchef Jenny Elfström via mail jenny.elfstrom@feelgood.se

Sista ansökningsdatum: Vi intervjuar löpande så vi ser fram emot din ansökan redan nu.

Med anledning av GDPR tar vi ej emot ansökningar via mail.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Feelgood
  • 4 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 december 2022
  • Ansök senast: 15 januari 2023

Besöksadress

Rådhusgatan 6
None

Postadress

Banérg. 28, Box 5254
Stockholm, 10246

Liknande jobb


Exekutiv assistent

Exekutiv assistent

26 april 2024

26 april 2024