Administratör till företag i Linköping

Arbetsbeskrivning

Har du ett par års erfarenhet av administrativt arbete alternativt en eftergymnasial utbildning där du jobbat i Office-paketet? I så fall har vi ett spännande uppdrag i Linköping till dig!

Om OnePartnerGroup
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav. För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. www.onepartnergroup.se

Dina arbetsuppgifter
På det här konsultuppdraget kommer du att arbeta hos ett av OnePartnerGroups kundföretag i Linköping. Uppdraget förväntas pågå under ca ett års tid. I rollen kommer du att arbeta med varierande administrativa uppgifter i affärssystem och Excel, samt stötta chefer och medarbetare med administration. Du kommer att ha många kontaktytor internt och externt där du inhämtar, sammanställer och dokumenterar uppgifter.

Din profil
Vi söker dig med god kommunikativ förmåga och som trivs med att samarbeta med andra. Du har en positiv inställning och uppfattas som nyfiken och engagerad. Vidare har du lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och nya system.

Vi ser även att du har:
- God systemvana
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
- Som lägst gymnasieutbildning, med fördel eftergymnasial utbildning
- Två års erfarenhet av administrativt arbete (kortare erfarenhet kan kompenseras med lämplig eftergymnasial utbildning)

Meriterande: Vi kan även komma att lägga vikt vid din lämplighet för andra uppdrag inom OnePartnerGroups konsultverksamhet. Detta kan exempelvis vara erfarenhet av orderadministration, ekonomi, logistik eller inköp, men om du känner igen dig i beskrivningen ovan tycker vi definitivt att du ska söka!

Övrigt
Du kommer att vara anställd hos oss på OnePartnerGroup som är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag med kollektivavtal. Tjänsten är på heltid och du arbetar kontorstider, måndag till fredag. Det specifika uppdraget är initialt på ett år, med chans till förläning. Start 15e januari eller enligt överenskommelse.

Ansökningsförfarande:
Observera att vi ej har möjlighet att hantera ansökningar via mail med anledning av GDPR. Vi hänvisar till ansökan via annons på vår hemsida eller via annan publiceringskanal. Bifoga CV och personligt brev.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Stenqvist

Julia Hermansson

Anna Stenqvist
0142-60 20 62
Julia Hermansson
0142-60 20 64
Julia Hermansson
0142-60 20 64
Julia Hermansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Östergötland AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 december 2021
  • Ansök senast: 19 december 2021

Besöksadress

Kungsvägen 37, Mjölby
None

Postadress

Kungsvägen 37
Mjölby, 59551

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023