Administratör till framtida tjänster hos Adecco

Administratör till framtida tjänster hos Adecco

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi på Adecco söker nu fler erfarna administratörer till framtida tjänster i och runt Göteborg. Som Administratör hos någon av våra kunder är arbetet varierande. Du kommer arbeta med att stötta chefer och/eller hela avdelningar i deras dagliga arbete.

Arbetsuppgifterna kan variera ifrån att hantera kalendrar och möten till att göra inköp och ekonomisk uppföljning, beroende på vad kunden i fråga eftersöker till den specifika tjänsten.

I din roll som Administratör kan dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Att stötta chefer och/eller hela avdelningar i deras dagliga arbete
- Hantera kalendrar och möten
- Inköp
- Ekonomisk uppföljning
- Hantera allmän administration
- Koordinera arbetsuppgifter mellan avdelningar

Våra tjänster inom området är konsultuppdrag. Vi får in flertalet liknande uppdrag löpande och vanligtvis ska de tillsättas omgående eller inom en månad. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden och arbetar på plats hos våra kunder.

Om dig
Vi söker dig som kan ge kunderna ett förtroendeingivande och bra intryck, samtidigt som du är lojal vid dina medarbetare. Du ser lösningar på problem och har lätt för att tänka utanför boxen för att finna dessa.

I rollen som Administratör kommer dina uppgifter att variera. Arbetet kan skilja sig från dag till dag, eller timme till timme. Därför är det viktigt att du är strukturerad, lyhörd och kan prioritera uppgifterna på ett gynnsamt sätt. Vi ser gärna att du är en lagspelare, samtidigt som du inte är rädd för att arbeta självständigt.

Viktigt för tjänsten är:
- Tidigare erfarenhet av arbetet
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
- Erfarenhet inom MS Office och SharePoint är meriterande

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Hassti Shahidi via Adecco 010 – 173 73 00 alt. hassti.shahidi@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör, Göteborg, Västra Götaland, Adecco, Kontorist, Administrator, Organisatör, Sekreterare, Assistent

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 mars 2020
  • Ansök senast: 22 april 2020

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


16 maj 2024

Omgående sommarjobb som administratör!

Omgående sommarjobb som administratör!

16 maj 2024

16 maj 2024