Administratör till framtida uppdrag

Administratör till framtida uppdrag

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som administratör till våra kunder kommer ditt ansvarsområde innebära att stötta chefer och/eller hela avdelningar i det dagliga arbetet. Beroende på vilken kund det gäller kan arbetsuppgifterna variera, allt från att hantera kalendrar och möten till att göra inköp och ekonomisk uppföljning. 

Observera att detta är en annons i proaktivt syfte för kommande behov till vår kund. Var tyngdpunkten ligger i dina arbetsuppgifter varierar också mellan de olika uppdragen och din kompetens. Det kan även förekomma andra typer av arbetsuppgifter utöver nedan listade punkter, beroende på hur det aktuella uppdraget ser ut.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter som administratör: 

• Att stötta chefer och/eller hela avdelningar i deras dagliga arbete
• Hantera kalendrar och möten
• Inköp
• Ekonomisk uppföljning
• Allmän administration
• Koordinera arbetsuppgifter mellan avdelningar

Om dig
Vi söker dig som är ordningsam och strukturerad i ditt arbetssätt med ett öga för detaljer. Vi ser gärna att du är lösningsorienterad och flexibel i ditt arbetssätt. Det är också positivt om du har förmågan att vara kreativ i att finna lösningar och se nya möjligheter. Vidare ser vi att du har en mycket god kommunikativ förmåga och har lätt för att jobba i team liksom självständigt. Vi ser gärna att du har goda kunskaper i det engelska språket. 

Önskade kvalifikationer:

• Erfarenhet av arbete i en administrativ funktion
• Mycket god vana av att arbeta med dator och system som arbetsverktyg, SAP, MS Office och SharePoint är meriterande
• Obehindrade kunskaper i svenska språket, i tal och skrift
• Goda kunskaper i det engelska språket

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Elsa Khan via elsa.khan@adecco.se 

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se 

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 februari 2025
  • Ansök senast: 12 mars 2025

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010