Administratör till givande uppdrag på myndighet

Administratör till givande uppdrag på myndighet

Arbetsbeskrivning

Har du ett brinnande intresse för service och gillar administration? Har du ett öga för att hitta nya rutiner, gillar att skapa struktur och har en naturlig förmåga att skapa relationer? Låter detta som dig - ta tillvara på möjligheten och sök!

Om uppdraget

Uppdraget hos denna myndighet är belägen i Sundbyberg, tiden för uppdraget är ca. 12 månader och arbetet utförs på heltid. Tillsammans med engagerade kollegor jobbar du med att stödja offentliga och privata verksamheter i detta arbete. Du bidrar också till att arrangera evenemang för att kommunicera hinder och lösningar.

Dina arbetsuppgifter

Du kommer vara den som håller ihop möten, seminarier och konferenser rent administrativt, du kommer ansvara för vissa delar medan utredare och kommunikatörer för andra som innehåll och kommunikation. Du kommer vara ansvarig för att alla som behöver vara med är det och att alla delar görs i rätt tid. Rollen kräver en god administrativ förmåga och är ett perfekt jobb för dig som precis börjar ge sig ut på arbetsmarknaden.

Dina kvalifikationer

Vi ser att du har...

- Gymnasium eller likvärdig utbildning
- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
- Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras av ansvarig rekryterare, Alicia Belila, alicia.belila@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 januari 2023
  • Ansök senast: 23 juni 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Administratör inom ekonomi till Coor

Administratör inom ekonomi till Coor

30 maj 2024

KYC/ AML-analytiker till Swedbank!

KYC/ AML-analytiker till Swedbank!

30 maj 2024

Projektassistent till Universitetsbiblioteket

30 maj 2024