Administratör till Göteborg

Administratör till Göteborg

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten
För kunds räkning söker vi en administratör för ett uppdrag i Göteborg. Uppdraget har omgående start och pågår fram till november/december. För rätt person finns det chans till att gå över på anställning hos kunden. Du behöver nödvändigtvis inte bo i Göteborg för detta uppdrag då kunden tillhandahåller boende. Du måste däremot vara beredd att pendla då kunden arbetar i projekt på olika orter.

Om verksamheten
Du kommer att vara anställd som konsult hos Dreamwork och arbeta ute hos vår kund.

Mer om tjänsten
Tjänsten som administratör är en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Du kommer bland annat att:
- Sitta med dokumentation
- Fylla i och hålla koll på tider
- Hålla kontakt med underentreprenörer
- Föra in uppgifter i systemet och kolla så att alla uppgifter stämmer

På enheten finns sex anställda varav en sitter med administration idag. Utöver dessa finns även ett antal svetsare och montörer.
Arbetstiderna varierar, vissa dagar arbetar man kl. 7-16 och vissa dagar 7-18. Helgarbete förekommer också.


Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete. Kunden jobbar med svetsning och montering av rör, har du jobbat med administration inom den branschen tidigare så är det meriterande. För att trivas i rollen behöver du även vara villig att lära dig samt ha lätt för att samarbeta. Man arbetar i ett tight team som hanterar många bollar i luften.

Krav för tjänsten:
- Goda kunskaper i engelska. Även ryska är meriterande men inget krav
- Körkort och tillgång till egen bil. Milersättning utgår
- Grundläggande kunskaper i Office-paketet

Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 juli 2021
  • Ansök senast: 13 augusti 2021

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

24 april 2024