OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Vi söker för kunds räkning en administratör för kortare uppdrag i Helsingborg.
Dina arbetsuppgifter
Som administratör innehar du en viktig roll för företaget där du arbetar brett med administrativa uppgifter så som orderhantering, rekvisitioner, beställningar, kontrollfunktioner, etc. Tjänsten är bred och det är viktigt att du är villig att hjälpa till där det behövs. En del kundkontakt kommer förekomma och du kommer även hjälper till vid olika evenemang som företaget anordnar.
Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från administrativt arbete. Som person är du driven, prestigelös och hjälpsam. Du har en god kommunikativ förmåga och arbetar strukturerat och självständigt. Arbetet kräver goda kunskaper i både svenska och engelska samt mycket goda kunskaper i Officepaketet. Du är en glad och lättsam medarbetare som vill vara med och bidra till den goda stämning som präglar arbetsplatsen.
Uppdraget är på fyra veckor med goda chanser till förlängning. Start omgående så skicka din ansökan redan idag.