OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brain Bemanning söker just nu. HELTID: Administratör till hemelektronikföretag Företaget är en av de största aktörerna verksamt inom utveckling, tillverkning och försäljning av hemelektronik och är beläget på Kungsholmen i Stockholm. Uppdragsperiod: Start omgående.De första 6 månaderna är du anställd genom Brain Bemanning och därefter finns det god chans till rekrytering med anställning direkt på företaget. Arbetstider: Heltid, 8-17.1 timmes lunch. Arbetsuppgifter: Arbetet innebär att administrera inkommande order via fax och mail.Du kommer att ingå i ett team som har samma arbetsuppgifter.Kunderna är i första hand köks- och byggkunder (t ex. förvaltningsbolag).I viss mån kommer Du även att ta emot orders och förfrågningar per telefon från kunder. Arbetslivserfarenhet: Det ses som en stor fördel om du har erfarenhet av arbete med administration/registrering/kundservice samt har telefonvana. Personliga egenskaper: Arbetet innebär stundtals hög arbetsbelastning och högt tempo.Det är därför av största vikt att du kan hantera stress.Du är utåtriktad, social, serviceminded och kundfokuserad i ditt sätt!Dessutom är du snabb, noggrann och organiserad i arbetet.Du tycker det är roligt att jobba och ha kontakt med kunder och Du vill alltid göra ditt bästa!Din administrativa förmåga är mycket god. Intresserad?