Administratör till IFO-FH

Administratör till IFO-FH

Arbetsbeskrivning

Majorna-Linné är Göteborgs folkrikaste stadsdel med cirka 64 000 invånare. Med närheten till både hamn och grönområden, den gamla bebyggelsen och det rika kulturutbudet, är det en attraktiv del av staden att leva och vistas i.
Stadsdelsförvaltningen i Majorna-Linné har cirka 1800 anställda. Här arbetar vi inom verksamheter som individ- och familjeomsorg, kultur och fritid, hälso-sjukvård och social omsorg om äldre och personer med funktionsnedsättning. Med engagemang och nytänkande gör vi stor skillnad för många. Göteborgs stads stadsdelsorganisation är under genomlysning som ett led av stadens behov av ständiga förbättringar.

ARBETSUPPGIFTER
Vill du jobba i en stimulerande arbetsmiljö i en enhet med kompetenta och engagerade kollegor? Är du ordningsam, tycker om att samverka med andra och ge god service?

Sektor Individ-/familjeomsorg och funktionshinder har ansvar för, stöd till barn, ungdomar, föräldrar och vuxna, stöd till personer som uppbär ekonomiskt bistånd samt stöd och service till människor med funktionsnedsättningar. I Majorna-Linné satsar vi på att utveckla det dagliga stödet våra verksamheter och söker nu ytterligare en administratör.

Som administratör inom socialtjänsten Majorna-Linné kommer du att ingå i enheten Stöd och utveckling. Enheten är ny fr.o.m. 1 november 2019 och står inför en spännande uppstartsfas med goda möjligheter till utveckling. Du kommer att utföra administrativa uppgifter med fokus på att stötta chefer och socialsekreterare inom områden så som löneadministration, avgifts- och fakturahantering.

Arbetsuppgifterna kan komma att förändras utifrån verksamhetens utveckling och behov.

Vi erbjuder dig ett stimulerande uppdrag i en positiv och kompetent grupp som tänker nytt och arbetar tillsammans!



KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har eftergymnasial påbyggnadsutbildning inom det administrativa området. Arbetet kräver att du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete inom offentlig sektor samt erfarenhet av arbete i Treserva, Agresso och Proceedo.

Vi söker dig som har hög servicekänsla och som vill ge det lilla extra. Du ska vara noggrann, administrativt skicklig, ha god datorvana och vara duktig på att formulera dig i tal och skrift.
Som person söker vi dig som är lyhörd och trivs med att samarbeta och tillsammans lösa arbetsuppgifter och utmaningar som uppstår.

Hoppas vi har fångat ditt intresse! Välkommen med din ansökan.


ÖVRIGT
Din hälsa är viktig! Vi erbjuder friskvårdspeng, cykelförmåner, medarbetarstödsprogram, förmånliga västtrafikkort. Vi tillämpar även flextidsavtal!


Arbetspsykologiska testverktyg kan komma att tillämpas under rekryteringsprocessen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jen Scheffel
0733 43 40 38
Chefsjuksköterska Ulrika Ehrström
070-167 14 52
Liv Hedström

Ulrika Holmgren
0856215919
Torbjörn Fröjd, arbetsledare
0708-790108
Lars Lantz, enhetschef
08-53536575
Chefsjuksköterska Nina Markholm Nordgren
073-966 18 97
Vårdförbundet Clary Marqvardt
08-517 720 93
Verksamhetschef Marianne van Rooijen
073-966 08 63
ST-chef Sofie Graner
070-684 92 39

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 7-Eleven
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 februari 2020
  • Ansök senast: 4 mars 2020

Besöksadress

Sturegatan 56
STOCKHOLM

Postadress

Sturegatan 56
STOCKHOLM, 11456

Liknande jobb


Kontorist och säljare!

12 maj 2024

Management Trainee

24 april 2024

Kontorsassistent på Lyckan

Kontorsassistent på Lyckan

6 maj 2024

Kundsupport inom industri

Kundsupport inom industri

26 april 2024