Administratör till internationellt företag i Malmö!

Administratör till internationellt företag i Malmö!

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning & erbjudande
PerformIQ söker för kunds räkning administratörer till Asset Management-avdelningen för arbete på kontoret i Malmö. Vår kund är ett internationellt företag verksamma inom medicinteknik. I rollen kommer du att vara del av en grupp på fyra administratörer som kontrollerar, administrerar och uppdaterar saldon av olika produkter internt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innebära att:

• Via telefon och email kontakta säljare internt och kontrollera saldon av produkter
• Registrera aktuella saldon i företagets datorsystem
• Kontinuerligt följa upp att korrekta saldon är registrerade i det interna affärssystemet

Personprofil
Det är meriterande om du tidigare har erfarenhet från tjänster med kundkontakt som kundservice, exempelvis från reception eller liknande. Viss tidigare erfarenhet och vana av affärssystem ses vidare som ett krav. För att lyckas i rollen som administratör krävs vidare:

• Att du jobbar strukturerat, har en stor ansvarskänsla och är noggrann
• Att du är trygg i dig själv och kan kommunicera på ett tydligt sätt
• Du är initiativtagande och du ser till att alltid hålla dig sysselsatt

I din roll som administratör kommer du att kommunicera internt med allt från medarbetare till chefsnivå. Du kommer framför allt att kommunicera på engelska, men även svenska. Därför är det av stor vikt att du är kommunikativ och har goda kunskaper inom dessa språk. Engelska i tal och skrift är ett krav.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som administratör. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.


Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid t.o.m December med möjlighet till förlängning
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Malmö

Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.

Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB
  • 3 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 september 2021
  • Ansök senast: 10 oktober 2021

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


Systemadministratör

Systemadministratör

3 juni 2024

Salesforce Administrator

Salesforce Administrator

3 juni 2024

31 maj 2024