Administratör till Klaravik

Administratör till Klaravik

Arbetsbeskrivning

ADMINISTRATÖR TILL KLARAVIK
För dig som tycker om kundkontakt och har goda språkkunskaper finns nu ett jobb på Klaraviks säljsupportavdelning. Klaravik fortsätter att växa och här blir du en del av Klaraviks säljsupport som är ett team på 10 personer vars primära uppgift är att ta hand om Klaraviks drygt 40 auktionsmäklare och 14 000 säljande företag. Här hanteras ärenden gällande allt ifrån kundregistrering till hämtning, samt kvarvarande skuld, moms och fordonsexporter m.m.
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Administratör hos Klaravik kommer du ha mycket kontakt via telefon och mail med såväl svenska som utländska köpare för att säkerställa att dokumenthanteringen går rätt till samt att det köpta objektet avhämtas i tid. Du blir en del av ett härligt team och du spenderar dina dagar vid datorn och i telefonen. Utöver ovan nämna ansvarsområden kommer du också att ha en del kontakt med säljaren av objektet för att kundupplevelsen ska bli så bra som möjligt. Tempot är högt och du kommer att behöva hantera flera ärenden och kunder samtidigt. Huvudsakliga arbetsuppgifter:
  Hantering av exportdokument
Säkerställa att objekt avhämtas i tid
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Som person drivs du av möjlighet till stort eget ansvar och är självgående i ditt arbete. Du har också lätt för att jobba tillsammans med övriga kollegor i teamet mot våra gemensamma mål. Du är kvalitetsmedveten och noggrann och har en god kommunikativ förmåga, där du är flytande i svenska och engelska språket. Vidare tror vi att du är en prestigelös person med skinn på näsan som gillar fart och förändring. Ditt generella intresse för maskiner är ett stort plus och det är även meriterande om du behärskar polska eller något av de baltiska ländernas språk.  

OM TJÄNSTEN
Tjänsten som Administratör är ett konsultuppdrag på heltid som initialt är på 6 månader. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos Klaravik. Efter 6 månader har Klaravik för avsikt att erbjuda dig en tillsvidareanställning.

ÖVRIG INFORMATION
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Adam Fransson Mörk på via 0738-617253 eller adam.f.mork@eterni.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Klaravik AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 december 2020
  • Ansök senast: 9 januari 2021

Besöksadress

Jungmansgatan 9
None

Postadress

None
KARLSTAD, 65228

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024