Administratör till Kris- och Samtalsmottagningen och Spädbarnsverksamh ...

Administratör till Kris- och Samtalsmottagningen och Spädbarnsverksamh ...

Arbetsbeskrivning

Vill du gå till jobbet med ett leende på läpparna? Sök tjänsten som vår nya administratör!

Om oss: 
Kris- och samtalsmottagningen och Spädbarnsverksamheten Tittut är en länsöver-gripande öppenvårdsverksamhet inom Habilitering & Hälsa.
Kris- och samtalsmottagningens uppdrag är att ge terapeutiskt samtalsstöd till personer som är anhöriga till någon med funktionsnedsättning.
Spädbarnsverksamheten Tittut är en gruppverksamhet som är riktad till familjer som fått besked att deras barn (0 – 2 år) har fått en funktionsnedsättning.
Vi finns centralt i Stockholm i lokaler på Sabbatsbergs sjukhus/ Odenplan.

Om tjänsten: 
Som administratör i de båda teamen kommer du att vara enhetens ansikte utåt och stödja vårdprocessen med remisshantering, tidsbokning, viss journalhantering. En stor del av din arbetsdag består av telefonmottagning.
Du kommer att jobba i nära samarbete med enhetschefen och behöver kunna fungera som ett administrativt stöd för hen och övriga kollegor på enheten. Arbetet innefattar även personaladministration, posthantering, inköp och lokalfrågor. Du kommer även att ha ansvar för en del IT-frågor och vara delaktig i arbetet med uppdatering av hemsida och informationsmaterial.

Om dig:
Vi söker dig som har flera års erfarenhet från självständigt administrativt arbete och gärna har arbetat inom hälso- och sjukvården. Du har utmärkt dator- och telefonvana och vi ser gärna att du har goda kunskaper inom Officepaketet. Du behöver ha en mycket god kommunikativ förmåga och goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Du är ofta den första kontakten med vår enhet, vilket ställer krav på ett professionellt bemötande och hög serviceförmåga.


Då det är ett omväxlande arbete behöver du vara strukturerad och ha god förmåga att planera och prioritera i ditt arbete. Du har kapacitet att ha flera parallella processer igång samtidigt och har lätt för att skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter. Du är även initiativtagande och noggrann. Erfarenhet från Take Care, Heroma och Raindance är mycket meriterande. Du är en medarbetare som bidrar till en god arbetsmiljö och trivs med ditt uppdrag och tycker att det är kul att gå till jobbet! God samarbetsförmåga, humor och flexibilitet är en förutsättning för att lyckas i rollen och trivas hos oss.

Anställningsvillkor:
Tillsvidareanställning, heltid. Tillträde önskemål 1 juli 2020 eller enligt överenskommelse. Under förutsättning att vederbörliga beslut fattas.

Vi tillämpar flexibel arbetstid och förmåner så som fri hälso- och sjukvård, extra ersättning vid föräldraledighet och ett generöst friskvårdsbidrag och friskvård under arbetstid.

Om du vill veta mer:
Enhetschef Tanja Medenica tel. 08-123 350 93
Administratör Susanne Klintberg tel: 08-123 350 98

Om verksamheten:
Habilitering & Hälsa är en del av Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) inom Region Stockholm. Vi är en kunskapsorganisation som bedriver egen forskning och utveckling och driver flertalet specialiserade enheter. Vårt arbete vilar på värdegrunden om alla människors lika värde samt patientens fokus. Vi utgår från varje individs unika behov och förutsättningar och har specialistkunskap om hur funktionsnedsättningar kan påverka vardagsliv, hälsa och utveckling. Vi består av omkring 700 medarbetare och 30 mottagningar i Stockholms län. Vi samverkar med nätverk så som familjer, personal och andra vårdgivare för att skapa större delaktighet i samhällslivet.

Läs gärna vår tidning Funktion i fokus eller lyssna på podden Funka olika. Du kan läsa mer om oss på www.habilitering.se.

Fackliga företrädare:
Ola Tellner, Vision tel. 08-123 404 81
Janne Virtanen, Jusek tel. 08-123 475 29
Siv Aronsson, SSR tel. 0725-82 44 22

Övrig information:
SLSO tillämpar registerkontroll innan beslut om anställning. Intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningstiden. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Mona-Lisa Hägvide

Verksamhetschef Eva Andersson
123 408 23, 072-552 80 32
Ywonne Hoff
076-5697083
Anette Ahlberg
08-12342703
Caroline Wingårdh Hoff
08-123 470 63
Anki Törnqvist
070-484 19 51
Camilla Lannefors
0722 156243
Ingela Svederus
070-1655511
Margaretha Sandved

Georg Kajlinger
08-123 368 38

Sammanfattning

Besöksadress

Jaktplan 7
None

Postadress

Jaktplan 7
Järfälla, 17563

Liknande jobb


Projektadministratör

Projektadministratör

17 maj 2024

Erfarenhet av administration? Möjligheten för dig!

Erfarenhet av administration? Möjligheten för dig!

16 maj 2024

Area Assistant

Area Assistant

16 maj 2024