OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Till våran kund i Södertälje söker vi nu en administratör/handläggare.
Du kommer att ingå i ett team som arbetar i supporten kopplat till billeasing.
I din roll kommer du att:
- Administration av serviceavtal
- Telefonsupport till ÅF
- Support kring produkter och avtal
- Hantera backlogg och arkivering
- Scanna avtal
Din Profil
Till denna tjänsten söker vi dig som har erfarenhet inom motorbranschen och vill tillhöra en stor och spännande organisation. Som person är du administrativt lagd och gillar teamarbete. Du är noggrann, systematisk och har god förståelse för ekonomi och processer.
Vi söker dig som:
- Har erfarenhet inom motorbranschen
- Har arbetat som servicerådgivare eller med serviceavtal
- Har gymnasieutbildning och gärna eftergymnasial utbildning
- Svenska och engelska i tal och skrift
Om företaget
Autorekrytering samarbetar med de främsta generalagenterna, leverantörerna och återförsäljarna inom motorbranschen. Som anställd hos oss får du tillgång till vårt stora nätverk i branschen och får representera en aktör i framkant. Vi får ännu en duktig konsult (Du) och du får nya erfarenheter och värdefulla kontakter. Vi står bakom dig när du är ute på uppdrag – stöttar och peppar dig så att du ska nå nya nivåer i din karriär och i din personliga utveckling.
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Placering: Södertälje
Urval och Intervjuer sker löpande, låter denna tjänst intressant för dig önskar vi din ansökan redan idag!
Kontaktuppgifter
Vid frågor om tjänsten och processen är du välkommen att kontakta konsultchef: Caroline Gimmerborn 08-409 144 47