Administratör till Ludvika

Administratör till Ludvika

Arbetsbeskrivning

Vi söker en administratör till ett korttidsuppdrag i Ludvika, med möjlighet till distansarbete 2 dagar per vecka.
 
Om rollen

Som administratör kommer du att ge administrativt stöd till chefer och deras team inom organisationen. Du blir en viktig partner i det dagliga arbetet och bidrar till effektivitet och kvalitet i verksamheten.


 
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Stödja linjechefer och deras team i operativt arbete.
Onboarding av nya medarbetare och konsulter.
Samarbete med andra assistenter.
Koordinera konferenser och möten med interna och externa parter.
Administrera sommarjobb.
Stödja ledningsgruppen med rapporter, presentationer och personaladministration.
Delta i lokala och globala initiativ för att förbättra medarbetar- och kundupplevelsen.

Din profil

Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift är ett krav för tjänsten.

Erfarenhet och intresse för administration och service.
God förmåga att koordinera och strukturera flera uppgifter samtidigt.
Proaktiv och lösningsorienterad.
Stark kommunikationsförmåga och trivs i en dynamisk, multikulturell miljö.
Självständig men också samarbetsvillig.

Övrig information
Plats: 

Ludvika (visst distansarbete möjligt, max 2 dagar/vecka).


Start: 

Snarast, korttidsuppdrag
För att få möjlighet till anställningen krävs godkänt SSG- certifikat och drogtest.


Ansökan: 

Vi tar enbart emot ditt CV på engelska i Word-format, utan logotyper och bilder det är viktigt att det framgår om du jobbat med liknande uppgifter tidigare. Ange även födelsedatum (år månad- dag, nationalitet och Kön (female/male/prefere not to answer))
Urval sker löpande så skicka din ansökan snarast. 
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund, baserat i Ludvika. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.

Som ett första steg i processen kommer du kort efter du ansökt till tjänsten få ett sms och e-post från vår AI-kollega Sara (avsändare OnePartnerGroup/OPG) med en länk för att besvara några urvalsfrågor.

Kontaktpersoner på detta företaget

Pauline Pettersson

Pauline Pettersson

Piero Gatica

Sara Ernström

Sara Ernström

Fredrik Moberg

Jeanette Hjalmarsson
0729-745500
Eldin Ljutovac

Jeanette Hjalmarsson

Magnus Olausson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 december 2025
  • Ansök senast: 17 december 2025

Besöksadress

Österängsvägen 3, JÖNKÖPING
None

Postadress

Österängsvägen 3
JÖNKÖPING, 55463

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010