Administratör till Miljardkoncern

Administratör till Miljardkoncern

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i en ledande Koncern inom Transportnäringen och utnyttja din siffervana? Ansök idag! Intervjuer sker löpande.

Var? Huvudstad Centrum, Stockholm
När? Omgående
Anställningsform? Hyrrekrytering



Om vår kund

Vår kund är marknadsledande i hela Norden inom transportnäringen och omsätter över 4 Miljarder Kronor. De står inför en förändringsresa och vill därför stärka upp sitt avräkning & faktureringsteam i Solna. Vår kund har fler projekt som de drar igång nu efter att de pausats under pandemin.

Kontoret är i nya fina lokaler och där sitter 80st medarbetare fördelade på 4st avdelningar. Medarbetarna sitter i öppet landskap och avräkning & faktureringsteamet sitter tillsammans. Teamet är i lättsam och trevlig anda på 8 personer då inräknat gruppchefen.

De erbjuder dig

Kunden erbjuder en bra tjänst för dig som gillar siffror och vill komma till ett stort och stabilt företag. Det finns en trivselgrupp som anordnar säsongsbaserade fester, korpenlag för fotboll och lite annat roligt.

De erbjuder dig även

- En trevlig, lyhörd miljö med ett team med god lagkänsla
- Du kommer få vara med på en tillväxtresa med kollegor som har samma prioriteringar
- Härlig lagkänsla
- Stora möjligheter att utvecklas inom bolaget
- 30 semesterdagar
- Friskvårdsbidrag


Om Rollen:

För att trivas i rollen ser vi att du är siffervan och noggrann då arbetet involverar stora belopp. Du kommer arbeta med fakturering av olika slag även avräkning

Arbetsuppgifter:

- Kontroll/Rättning av alla utförda resor innan fakturering
- Hantera mail och telefonsamtal från kunder och förare
- Fakturering mot kund
- Avräkning till transportörer
- Inläsning av diverse filer till avräkningen
- Diverse administrativa arbetsuppgifter


Krav:

- Lyhörd, Noggrann & Resultatmedveten
- Sifferintresserad
- Fullständig gymnasial utbildning
- Allmän generell datorvana




Meriterande:

- Ekonomiutbildning
- Erfarenhet av administrativt arbete


Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul!

Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer.



Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Simone Husdal på simone@deltaconsulting.se eller 076-947 95 03.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 november 2022
  • Ansök senast: 16 april 2023

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Tentamensvärd till tentamensservice- intermittent med timlön

30 april 2024

Huvudvärd till tentamensservice - intermittent med timlön

30 april 2024