OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om kunden Vår kund är ett världsledande mjukvaru -och konsultföretag som arbetar med att utveckla system med höga krav på tillförlitlighet.Bolaget är pionjär inom mjukvaruutveckling och med sina ca 700 anställda experter arbetar de dagligen med de mest komplexa tekniska utmaningarna.Deras kunder befinner sig främst inom telekommunikation och industrin.Bolaget har även en utbildningsverksamhet där man tar fram och erbjuder kurser och seminarier inom deras kunskapsområden.De erbjuder kurser inom den senaste tekniken, eftersom de hela tiden strävar efter att ligga långt framme. Om jobbet Du kommer att tillhöra den sektionen som är ansvarig för bolagets utbildnings- och kompetensutvecklingsverksamhet.Dina arbetsuppgifter kommer att innehålla: - Hantering av offerter och förfrågningar vid beställning av kurser - Framtagning av marknadsmaterial - Arrangering av kurser och seminarier samt schemaläggning och bokning av dessa - Bokning av kurslokal, framtagning av kursmaterial och inköp av lunch/fika - Framtagning av certifieringar, kursintyg och diplom samt utskick - Sammanställning av kursutvärderingar och rapporter - Hantering av fakturor mot kunder och leverantörer Möjligheter Du kommer att komma in i en dynamisk miljö med kompetenta kollegor.Bolaget satsar ständigt på sin personal och man är mån om ens utveckling, både på personlig plan och även gällande kompetensen. Krav Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning, men detta kan kompenseras med erfarenhet.Du ska gärna ha erfarenhet från liknande administrativa uppgifter.God datorvana är ett krav. Personliga krav Som person är du noggrann och strukturerad i ditt arbete.Du gillar att ta ansvar och trivs i en koordinerande roll.Du ska trivas med att ha olika arbetsuppgifter och att dina dagar inte liknar varandra.Du ska våga ta egna initiativ och är inte rädd för att göra fel. Arbetstider, omfattning och tillträde Arbetet är på heltid under kontorstider med möjlighet till flextid.Start är så snart som möjligt beroende på din tillgänglighet.Du kommer att jobba som uthyrd konsult genom Hero för att sedan bli rekryterad av kunden.Sök jobbet Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. På grund av intervjuer och möten kan det vara svårt att nå oss. Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice.Du kan få arbete i olika omfattningar.Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.