Administratör till myndighet sökes

Administratör till myndighet sökes

Arbetsbeskrivning

Nu söker Jurek administratörer till myndighet för att arbeta med arkivflytt. Har du minst ett års arbetslivserfarenhet av liknande arbete och är tillgänglig att börja jobba i april? Då kan detta konsultuppdrag vara något för dig! 

Välkommen in med din ansökan!

Arbetsuppgifter
Som administratör kommer du i huvudsak att assistera arkivarie och arbeta med att ordna och sortera arkiv enligt instruktioner inför att myndigheten ska överlämna delar av deras arkiv till Riksarkivet. Dokumenten som ska sorteras finns i stora dokumentmappar som behöver flyttas och lyftas fysiskt. I dessa dokumentmappar finns planer/kartor i olika storleksformat som ska sorteras efter storlek. Anledningen till att denna arkivflytt behöver göras är för att myndigheten planerar att flytta till nya lokaler.
Vem är du? 
För detta uppdrag är det viktigt att du är ansvarskännande, lösningsorienterad, samarbetsvillig, strukturerad, resultatinriktad, van att arbeta självständigt och utföra arbete med stor noggrannhet. Utöver detta ska du också ha: 

• Gymnasium eller likvärdig utbildning.
• Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete inom de senaste fem (5) åren
• Förmåga att självständigt prioritera samt ta initiativ till aktiviteter.
• God servicenivå och ansvarstagande för uppdragets genomförande enligt överenskommelse med myndigheten.
• Uttrycka sig på svenska i både tal och skrift.
• Kunskaper i MS Office eller likvärdigt.

Du erbjuds
Tjänsten är på 100% med start 17 april som löper till 30 september 2023. Det finns möjlighet för förlängning på konsultuppdraget. Arbetet måste utföras på plats, distansarbete är ej möjligt. 

Du erbjuds ett konsultuppdrag via oss hos vår kund med en god kontakt med din konsultchef och andra förmåner. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Livija Bekkhus på livija.bekkhus@jurek.se. 
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 2 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2023
  • Ansök senast: 23 mars 2023

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Servicekoordinator - Scanjet i Sjöbo

30 november 2023

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

15 december 2023

Lotsplanerare, Gävle

Lotsplanerare, Gävle

13 december 2023