Administratör till Rädda Barnen!

Administratör till Rädda Barnen!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en strukturerad administratör för ett konsultuppdrag till Rädda Barnens avdelning för Kommunikation och Insamling. Som administratör kommer du att vara en viktig del av teamet hos världens största självständiga barnrättsorganisation. Konsultuppdraget är 6 månader med chans till förlängning. Placering är på Rädda Barnens kontor i Alviksstrand. Möjlighet till distansarbete finns.


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Du kommer att tillhöra Rädda Barnens avdelning för Kommunikation och Insamling. På avdelningen sitter en avdelningschef och tre sektionschefer som behöver administrativt stöd i olika delar. Utöver administrativt stöd till chefer innefattar arbetet även andra administrativa arbetsuppgifter. Se exempel på arbetsuppgifter som kan uppkomma:

• Hantering av post och e-post
• Arkivering och dokumentation
• Fakturahantering
• Administrativ support till verksamheten
• Planera och organisera möten


Vem är du?
Vi söker dig som:

• Har några års erfarenhet av administratörsarbete
• Är självgående
• Har goda kunskaper i svenska och engelska
• Är noggrann och strukturerad
• Har utmärkta kommunikationsförmågor och trivs med att samarbeta med andra
• Har känsla för service
• Trivs med att arbeta i en roll där arbetsuppgifterna varierar
• Delar Rädda Barnens vision om en värld där barns rättigheter respekteras och skyddas


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2023
  • Ansök senast: 30 mars 2023

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Liljestensskolan söker Administratör

21 maj 2024

20 maj 2024