OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söderberg & Partners är ett av Sveriges snabbast växande bolag inom finanssektorn.Vår målsättning är att bidra med råd och produkter som hela tiden gör att våra kunder ligger steget före, har kostnadseffektiva lösningar och kontroll på sina risker.Idag arbetar nära 500 medarbetare under varumärket Söderberg & Partners i Sverige.Söderberg & Partners är en av Sveriges ledande, oberoende rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter.Kundtillströmningen är stor och därför behöver vi nu förstärka den administrativa delen av vårt rådgivarkontor i Sundsvall.Arbetsuppgifterna består i att ge såväl kunder som rådgivare service och hjälp i administrativa ärenden.Hos oss erbjuds du ett kreativt arbete i en kundfokuserad, ansvarstagande och intensiv arbetsmiljö.Du förväntas kunna arbeta strukturerat och självständigt i ett högt tempo.Ekonomisk utbildning och erfarenhet av administrativt arbete är meriterande men inte ett krav.Det viktigaste är att du är positiv och vill göra skillnad.Rådgivarkontoret i Sundsvall består i nuläget av fem rådgivare och två administratörer.Vi är ett litet, trivsamt och familjärt kontor med högt i tak.Kontoret arbetar separat från det större Sundsvallskontoret som är specialiserat på administration.