Administratör till Saab i Karlskrona!

Administratör till Saab i Karlskrona!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som vill bli en del av teknikgruppen i ett av Saab nybyggandeprojekt på varvet i Karlskrona! Du erbjuds en tjänst med stor variation där du har kontakt med interna och externa aktörer inom Saab. Tillsammans löser ni företagets behov på bästa möjliga sätt. Tjänsten är initialt på konsultbasis under sex månader, med möjlighet till förlängning för rätt person, önskad uppstart sker i maj. Varmt välkommen med din ansökan!

Om tjänsten
I rollen som administratör blir du ett administrativt stöd till projektledarna. Som administratör är du ansvarig för att administrera olika delar inom projekten. Du administrerar frågor från samarbetspartners och kontaktar rätt handläggare samt säkerställer att frågorna följs upp. Vidare får du en viktig roll när det kommer till att utveckla och förbättra Saabs administrativa projektrutiner. Tjänsten är på dagtid med placering i Karlskrona. Projektet genomförs på flera platser, du ställer dig därför positiv till resor vid behov.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Rollen som administratör ställer höga krav på noggrannhet och struktur. Dina arbetsuppgifter kommer bl.a innefatta:

-Framtagande av presentation och rapporter.
-Förberedande och deltagande i såväl interna som externa möten.
-Mötesadministration där du bokar lokaler och hanterar besöksanmälan.
-Stödjande planering och uppföljning till projektplanerare

Vem är du?
Vi söker dig och är strukturerad och ansvarsfull. Du är en sann lagspelare och har gärna en intresse för teknik. Vi tänker att du har kandidatexamen alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet på 5-10 år. Vidare har du goda datorkunskaper och är van att arbeta i MS Office. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i såväl tal som skrift.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Jane Carlsson
036-17 32 66
Elin Ohlsson
036-17 32 69
Elin Ohlsson
036-173269
Lisa Eklund
036-173262
Jane Carlsson

Cecilia Arvendal
031-743 20 06
Jane Carlsson
036-173266
Charlotte Järeby Hellman
036-173265
Elisabeth Carlheim-Gyllenskiöld

Jane Carlsson
036- 17 32 66

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Jönköping AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2023
  • Ansök senast: 30 mars 2023

Besöksadress

Norra Strandgatan 4, Jönköping
None

Postadress

Norra Strandgatan 4
Jönköping, 55320

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023