Administratör till SMHI i Norrköping!

Administratör till SMHI i Norrköping!

Arbetsbeskrivning

Är du noggrann, strukturerad och har tidigare erfarenhet av administration? Då kan vi ha ditt nästa uppdrag. Vi söker nu en noggrann administratör till en SMHI i Norrköping.

Tjänsten är ett konsultuppdrag under perioden 2024-03-01 - 2024-09-30, med chans till förlängning.
Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

SMHI är en svensk expertmyndighet med globalt perspektiv och en livsviktig uppgift i att förutse förändringar
i väder, vatten och klimat. Med vetenskaplig grund och genom kunskap, forskning och tjänster bidrar vi till att
öka hela samhällets hållbarhet. Varje dag, dygnet runt, året om.

Om tjänsten
I rollen som administratör kommer du arbeta med olika administrativa uppgifter.

Arbetsuppgifter i urval:
- Sköta administrativa rutiner i form av att hantera beställningar och attestering av fakturor, hantera reseräkningar/utlägg, stöd i reseplanering, göra kalenderbokningar och mötesinbjudningar.
- planering och samordning.
- administrera och planera ledningsgruppens arbete med agendor, inbjudningar och protokoll.
- Service och stöd i det dagliga arbetet.
- posthantering i form av både fysiska brev och e-post till myndigheten.
- Sortera och arkivera brev samt andra handlingar.

Arbetet utförs på plats hos SMHI i Norrköping.
Arbetstider: måndag - fredag, 08:00 - 16:30.

Vem är du?
För den här rollen söker vi dig som är noggrann, strukturerad och driven.

Krav.
- Avslutad gymnasieutbildning eller likvärdigt.
- Minst 3 års erfarenhet av administrativt arbete.
- Goda kunskaper i Officepaketet.
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lukas Börefelt
013-368655
Lukas Börefelt
013368655
Rebecka Swahn

Lisa Eklund
036-173262
Lukas Börefelt
0720741972
Annelie Westerberg
0720742020
Annelie Westerberg
0720742020 Jobb
Rebecka Swahn
013-368656
Sofia Sjöhagra
0720742017
Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Linköping AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 januari 2024
  • Ansök senast: 2 februari 2024

Besöksadress

Kungsgatan 41, Linköping
None

Postadress

Kungsgatan 41
Linköping, 58218

Liknande jobb


27 april 2024

26 april 2024

Bemanningssamordnare till Stöd och service

Bemanningssamordnare till Stöd och service

24 april 2024